網上記者


今周風雲人物想過選羅奇,因為Roach由一個經濟師,搖身一變成為大摩亞太區主席,加上之前謝國忠的遭遇,令人想起分析員獨立性的問題。


不過我們最終都係揀左路透社行政總裁Tom Glocer


星期四路透可以話經歷歷來最嚴重時故。

內地,香港,台灣,菲律賓同南韓全部壞機,之後彭博應好好掌握呢次商機。


Tom Glocer難題其實一個接一個。作為一間百年老店,路透社亦面對業務彊化問題。單睇業績唔算太好,舊年盈利下跌百分之一,撇取匯兌因素,實質盈利亦都係升百分之6點5。


靠賣財經資訊做老本


其實路透問題亦係代表新舊媒體競爭,本身係美國人領導一間歐洲公司tom glocer舊年接受報紙訪問時話,佢唔敢講傳統媒體係咪已死,但承認對搞電視,同寬頻內容世界興趣大好多。其實路透社一早有經營「路透社電視」作為通訊社電視其實佢地搞得唔算好。以台灣為例有電視台就縑佢地內容同AP重覆,索性cut左佢。


06年開始,REUTERS 在SECOND LIFE中開設 北京辨事處,代號係"Adam Reuters",即係網上虛擬記者,唔單止網上發布消息,仲容許會員以文本、照片和圖象發布,就如人人都可以當記者一樣。


tom glocer話有這個主意主要係想在數碼化年代增值。佢將路透社轉型唔靠本業。其實有跡可尋。佢地之前亦投資一間公司叫pluck。呢間公司主要搜羅全球唔同blog。依家大約有三千個。路透會將部分放埋在自已網頁上,但這種結合,明顯仍然未走對方向。


在資訊濫泛的年代,舊型傳媒不是需要對抗新媒體,而是去擁抱,最成功的莫過於梅鐸的新聞集團,他旗下的 MYSPACE已經成為新媒體的中流底柱,面對新一代寧用GOOGLE尋找資訊,路透目前最大優勢,只是提供「刻不容緩」的即時財經資訊,到底這個優勢可以保持多久.......

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)