自已做老闆


曾經有個志願,做個股票分析員。

卓伯德,羅奇,米高堅唔係神。但佢地當日的報告你不會不看。

當日可能貪務虛榮。但時間過了,年紀愈大。分析員只是一個夢。

惜日的明星今日有多不在這圈子了。

的確,有名的分析員少了可能入這行機會成本太大,畢業,又要CFA可能花幾年跟師傅真真正正要報告上有自已有名數年時間亦難實現。

倒不如滿足做個記者,最少日日有XX報道。

認識幾位友人亦各自退下分析員火線,無獨有偶都轉了做基金經理。

簡單講由打工,做老闆。

大淡友張一鳴打倒昨日的我,由沽貨者,變為買貨人與他一席話,可有一番感受。
張兄話分析員無論如何努力報告無人睇,就係無人睇無敵是最寂寞有意見無人聽,更痛苦 。

分析員都係打工仔,你老頂研究部主管係你老世,佢BUY你但你老頂個老頂、即係客人唔BUY你,幾努力都無用!!!

轉做基金經理用自已分析小試牛刀吸引力,遠勝一分署名報告。

當然報告無人睇。可能分析員亦要檢討。

曾經看到個別報告目標價由幾蚊,調高到十幾蚊,原來發現分析員一直無UPDATE間公司,而且報告論點缺乏。

經過科網爆破金融時報引述花旗一項調查美國,歐洲分析員俾股分評級以中性為主。
中性評級對我來說無立場無誠意。我係投資者,問你好唔好買你俾我一個似是而非答案我保證以後唔問你

既然是分析員就應勇於承擔意見。睇錯市,何罪之有,最重要忠於自已。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將