街坊智慧

個市升都你唔信,有時連大行都要去街頭搵下「街坊」智慧。

里昂話,有跡象顯示,港股回復九三年嘅牛市。

里昂分析員話,由「街坊智慧」睇到,牛市只係開始,未係完結。

跡象包括,佢地嘅地產分析員連日都被同事問到、應該係邊區置業,而街邊嘅娛樂雜誌都大幅報道負利率來臨,叫人買樓買金保值。

最重要係發現更多專業人士來港,單睇國際學校分長長嘅等候名單,就知樓市有幾大需求。

里昂話,而家感受到嘅市況,就係同九三年通脹重臨情況一樣。

當然,街坊智慧不足盡信,不過里昂上星期舉行嘅投資論壇,發現大部分出席嘅對沖基金,都無增持足夠嘅亞洲地區股票,特別係中資股。

報告指,八月聯儲局減息之後,已經改變左全世界,由通縮變為通脹,令投資者需要改變投資策略。

說到底,連大行都要「下凡」去尋找街坊智慧,是因為基本因素難令人說服,還是群眾智慧可取?

留言

lc說…
今次里昂這份報告好像有點不負責任的, 身為分析員總要找些數據來支持理由的, 不應該用「街坊智慧」這些虛無的說法的, 這樣的話倒不如不要出報告來節約成本
若果連大行都覺得「街坊智慧」係一個分析理由的話。小弟發表下少少近日所見的謬論。

10年前回歸當天,橫風橫雨,結果回歸首周的交易便出現跌巿。

10年後的國慶前,股巿暢旺。但國慶一過,竟然在10月中秋後的季候風現象如同颱風般於石澳刮起海嘯和橫風橫雨。若說「街坊智慧」可用來分析經濟,那麼蒼天的啟示,豈不是更有參考性?
Moneycafe說…
我們正是想提出,當技術指標同傳統智慧都難以說服大行提出合理理據時候,就唯有搵啲街坊智慧去合理化自己。
damon說…
我都有街坊意見..但係不是對個市..而係對個節目..>>!!ANSON或IRIS以前角色有點股民代表FEEL.清姐則代表專業.而嘉賓負責中和或加入更獨到的分析...但近來..節目新來了的兩位女主持好像有點槽..而且..有種跟清姐一齊夾住個嘉賓來問問題咁..我唔知我的表達能力有冇問題..好多時會有DIE AIR的情況(唔信睇返昨晚那集)...唔係個個嘉賓都好似孫栢文咁高轉數的.以前ANSON或IRIS我感覺上好似會扮下無知..加下註腳..偶然會講下"咁即係..."OR"即是如果....."..而家那兩個女主持就好似不斷啄住個嘉賓唔放...我係善意的俾意見..因為我近來好似感到為嘉賓答唔到問題而擔心..我相信你們冇對稿的..諗諗辦法啦..我怕你們會嚇壞D嘉賓.(最後講句提外話..清姐的專業衣著形象VERY GOOD.但另外那兩個女主持請CABLE安排下贊助商或形象指導..我冇惡意的..但感覺欠缺時代感)
匿名說…
Haha, Damon你好似係iris的粉絲.
我會畀d時間佢地, 希望有好轉變.
匿名說…
The end is coming. Trust me with that. The question is that you sit here and wait OR do something to make it worse :)

Few words to the $$$cafe hosts: please don't JAM your guest's conversation. I watch the show not because of you, but because the guests you invite.
damon說…
FANS又講唔上...只係想個節目生色一點!!不如叫顧芷筠加入啦!!
匿名說…
顧芷筠?正喎!

其實果兩位都唔係咁差,睇得出佢地都有做準備,只不過係Style唔同,又或者係太緊張。

但正如Damon所講:清姐代表專業,而嘉賓負責中和或加入更獨到的分析……另一位主持應該要放D,始終是清談節目嘛……


肥哨
lc說…
節目內容才是最重要的
Unknown說…
今時今日連外資大戶都要走出街收風,真係可憐

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將