平哥



留言

匿名說…
moneymoneycafe:

唔知可唔可以比李錦妍同廖淑明做多d primetime 時段呢?哩兩個由"現在"過嚟嘅主播質素真係比你哋train出嚟嗰d好好多喎..

另外可唔可以幫所有嘅主播都揾埋服裝呀??因為有陣時有d真係着得幾寒萱吓...但係設記揾都揾間好d傢喎,話晒人地"現在"都揾咗agnes b呀嗎!
匿名說…
另外有些記者口齒不清,可否再train一下,本人多年來都係你地支持者.近年多左moneycafe,八點半、十點、華爾街時段都必睇.有些記者加入一段時間,但明顯報道還缺乏sense. 說話口齒不清,從觀眾角度看聽得耐有點煩. 電視這東西,記者/主持外觀重要之外,presentation都很重要嘛.

但讚的,alice,debbie,iris越來越有水準,努力.

sunny

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)