賣斷

金融海嘯先打中股市,第二浪就輪到打樓市!

一連串對樓市不利嘅消息,匯豐加息半厘,長實仲一次過賣斷仲起緊嘅兩個豪宅項目,套現為上!

先講匯豐加息,佢七月時明加暗降利率,令按揭市場佔有率升第一位,不過今次真係有意唔做,大幅調高新造樓宇按揭利率半厘,令樓市又多一個阻力。

滙豐話,加按揭利息,係因為拆息高企。

事實上,東亞銀行雖然力保不失,不過就令市場資金非常緊絀,三個月拆息近日持續上升,已經升到3厘樓上,比正常水平高超過半厘。

至於更令人吃驚的是,長實將兩個發展中地盤、包括廣播道81號,即係亞視舊址,市場指,長實以大約20億賣斷比美國一個退休基金,呎價萬二蚊。

另一個係干德道16至18號,作價6億3000萬,每呎要萬五蚊。

亞視舊址零五年以6億買入,干德道買入價係1億9,所以今次交易26億,長實獲利可觀,暫時成為今年以嚟、最大宗單一物業交易。

今次亦係長實近年嚟、首次將發展中嘅地盤賣斷。

誠哥早前話過,樓市對本港非常重要,但已經再無半年前咁樂觀。

其實長實之前透露目標可以賣到萬八蚊一方呎,而家未到價就肯將地盤賣斷、係反映對後市轉為審慎。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)