鐵木真


阿里巴巴四個字,仍然熱話全球。一,幾時上市、二,邊度上市、三,有咩上市,四,值幾錢?

總之,馬雲當年的確對1688小股東一般,但市場仍然對佢寄望甚高。

廿二間銀行,近乎白做貼錢,要都滿足馬雲八十億美元銀團要求,無非係上市之時,想當一官半職鋪路。

中環人有個笑話,環球金融界依家最呼風喚雨人物,非李克強,周小川,伯南克等等,而係阿里巴巴掌管投資者關係頭頭,無佢首肯,無佢引見,強如華爾街大鱷難以喺阿里巴巴上市,撈點油水。

阿里巴巴高管,已經係全球最想求見既神秘人。是日,馬雲接班人既陸兆禧,以處子之身高調主持發佈會。

以上任兩個月為理由,陸兆禧今日其實要交待兩個訊息:一,我地真係上市。二,地點香港機會極大。三,亦係晌重要,就係支付寶,小微金融,不在上市之列。

老實,既然高調整體上市旗號,天貓、淘寶等等,唔上市,等於阿里巴巴唔上市。由於支付寶性質,兼內地近期金融情況,支付寶及小微金融去向先係市場最關心。

說到底,阿里巴巴對外界來講,已經不再是網股,而係新晉銀行股。

如果講少少資料,以為阿里巴巴整體上市,就假設支付寶會包括在內,已經係根本性錯誤。

事關,早於年幾兩年前,雅虎同馬雲幾乎反目,正正係支付寶靜悄悄轉到馬雲私人名義,當時,官方解釋係人行法規,外資不能佔股,所以,支付寶不在上市之列,係一如預期。

眾所周知,支付寶再加阿里用戶,等如一間銀行。結果,理財產品,保險產品通通網上熱賣。

有留意的話,六月底被小川,福林齊齊叫停的餘額寶,直到幾日前,人行為首當局突然按下錄燈,財產可以賣,兼可籌集資金,令網絡狂人搖身一變為馬雲銀行。

內地監管一切OK,馬雲銀行正式成立,於是陸兆禧奉老闆指示,正式公佈,阿里巴巴不是銀行。正正係今日用意,亦可能係向人行當局一個交待。

都係果句,信馬雲,隨你。阿里巴巴上市前,受惠股全世界知名。但市場話變就變,當日一檔臉書就令不少人失威至今! 焦點聚集,已經係非上市既馬雲銀行金融集團!

反而值得係陸兆禧,同馬雲一樣不是IT人出身,不過當年以創辦支付寶一役在集團內打響名堂,心思慎密又放膽行事,正是陸兆禧個人之處。

大家都知,阿里巴巴高管都有一個以武俠小說人物的外號,馬雲就是笑傲江湖「風清揚」,陸兆禧取名射雕英雄傳的「鐵木真」,正符合阿里巴巴當前要沖鋒陷陣形勢! 

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)