睇市


今日最少收到兩份有關區內市場調查,包括一份由美林所做,CFO對區內營運及業績前景預期。

另一分由摩通大通會見區內基金經理之後得出既總結。有趣係,兩份調查主題大概相近,但結論卻截然不同!!!

美林訪問大企業財務總監,簡而言之佢地比牛來得更牛。經濟增長?睇好,並形容區內市場不能忽視、盈利前景?樂觀,七成一預言,今年會較往年好。

反之,摩通會見完區內基金經理,結論係投資者比分析員更審慎,甚至悲觀。

經濟前景?不明朗未盡反映、盈利能見度?下調盈利周期還未開始。

我地經常就投資做出類似求神問卜既動作,有大師問大師,有師傅搵師傅,而作為公司高管及基金操盤手,理應最了解經濟,最接近市場,幹什麼結論完全相違?

尤其處於調整未完,擬似轉角市況,投資者信咩好??

上述涉及頗簡單一個問題,到底公司睇市準,抑或投資者睇市準?

類似問題,外國唔同學者得出唔同結論。更弊係,俗的講,大戶經常「老點」,而公司管理層亦經常誤導,或判斷信準。

但如果信一次資深市場人士的話,準與不準,其實公司高管及市場成熟投資者,勝算其實機會各半。

有經驗既老手話,如果經濟處於一個平坦周期,例如繼續向上,或者仍然處於向下,高管準繩府會較高,因為市場一批多左投術走勢,以及資金,估值等等左右干擾。

相反,如果經濟大環境處於轉角期,後者多數掌握較快。

無人知,或者百分百肯定,目前屬於轉角,抑或大趨勢既持續,但觀乎唔少中資企業,其實一年三百六十五日,有八成或以上機會對前景睇法,都會公開話好,或明年會好!!

經濟運行有變,遊戲規則不一樣,兼且公司預視判斷能力不足,熔盛肯定不是個別事件,中資被遺棄,不無原因。

對於大區內市場,印尼、泰國等等仍然被看高一線。但退一步睇成件事,債息升,美息突破兩厘七,美林賭年內見三厘,匯豐話,三厘正正係痛苦區,但樂觀一派繼續大叫大嚷,三厘仍屬偏低。

與其糾纏二,二五,及三呢的數字,最簡單問,息率不足兩個月升一厘,係咪合理?是否過急?

息升,融資成本高,呢個僅僅係美國公司面對問題。身處區內,債息可以等同資金外流,貨幣下跌,政策混亂,再融資困難等等,貨幣區內倒水跌之餘,包括香港在內既利率掉期持續抽高,惹人關注!!

一個字:Tight!

美國憑其十九萬份新增職位,退市暫屬RIGHT TIMMING,對區內而言,百分百肯定係WRONG THING AT THE WRONG TIME。

退市之後,美國可能局限債升而已,但區內大堆問題,夠填不下一個將軍澳堆田區!!  

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將