怒炒


舊年9月,當時仲係美林行政總裁嘅「塞恩」,趁美國銀行「洽購」雷曼「唔成功」,成功策劃將陷財困嘅美林賣盤俾美銀,當時唔少人都贊佢夠果斷,令美林唔洗跟隨雷曼倒閉。

不過,估唔到喺美銀同美林合併只係短短三個星期,「塞恩」因為大派花紅俾員工,要黯然辭去美銀環球銀行及財富管理部主管嘅職位。

外電報道,「塞恩」喺舊年「傾」賣盤俾美銀時,明知美林第四季錄得153億美元虧損,仍趕喺協議前批出鉅額花紅比美林高層。

紐約州首席檢察官「科莫」話,正就有關事件展開調查。

塞恩對美林高層「慷慨」嘅同時,亦無待薄自己。喺舊年美林陷水深火熱要裁員,塞恩豪花120萬公司嘅錢去裝修自已喺曼克頓市中心嘅辦公室。

呢下真係相當狼死,塞恩用咗83萬7千美金,請咗幫緊奧巴馬重塑白宮嘅著名室內設計師「史密夫」,為佢設計佢嘅辦公室,地毯要近9萬,就連垃圾桶都要千幾美金。

消息一出當然令市場嘩然,而喺傳出後幾個鐘頭,美銀行政總裁「劉易斯」專程飛去紐約同「塞恩」商談,最後,塞恩決定辭職。

美銀收購美林時,未知踩咗落個氹,由於美林虧損嚴重,迫使美銀上星期要再向政府尋求注資200億美元。

回想只是一個星期前,美銀公布業績兼要向政府申手求助,當日劉易斯仲讚塞恩盡職盡責,轉頭已經要怒炒。

其實這個Story正反映,在海嘯前投行高層那層貪婪無恥,而家來一次大洗牌,也非壞事,只是代價實在太大。

留言

美國金融機構嘅高層呢 D 大駛法,感覺上一單接一單咁,都唔知幾時先踢爆晒出嚟。
大口仔說…
代價雖大但值得!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將