把脈

市場憧憬既經濟復蘇再次落空,迎接下半年既、係一個個壞消息。

雖然失業率出乎意外下跌至9.5%,不過當中主要是基於勞動人口大幅減少,反而削減了12.5萬個職位就遠多於預期,亦是今年來首次增加,反映勞動市場根本未有改善。

而一向被認為有領先指標作用既採購經濟指數、啱啱公布既環球數據,雖然反映主要經濟仍然係喺擴張既水平,但全部都差過預期。

全球經濟復蘇,唯中國馬首是瞻。不過採購經理指數連續兩個月回落,就為內地經濟形勢敲響警號。

高盛話,下半年有好大回落既風險,增長可能只有百分之8,甚至更低水平,

為下半年經濟把脈,三位經濟巨人包括前聯儲局主席格林斯潘、商品大王羅傑斯同債券大王格羅斯,都睇淡前景,形容辭唔係「災難」、就係「蕭條」。

格林斯潘話,而家經濟增長出現左一個暫停(Pause)既現象,反映經濟復蘇缺乏動力,而同傳統智慧唔同,佢認為而家股市反而成為左領先指標。

格老認為,勞動市場就因為短期既「恐懼效應」,根本唔可能有改善,更甚是政府雖然大洒金錢,但得益的只是有權有勢的一小眾,佔僱用最多勞工的中小企,根本全無受惠,又何來餘錢增聘人手?

睇得更悲觀係兩個喺商品同債市稱王既專家。

羅傑斯話,當人人以為量化寬鬆、可以拯救雷曼倒閉之後既全球經濟,但實際引起既主權債務危機、反而而家情況,比起零八年金融海嘯時候仲惡劣。

羅傑斯既投資忠告係、揸商品、沽空債市,而股票佢就無意再增持。

債券大王格羅斯就話,十年債息跌穿三厘,已經反映經濟蕭條好大機會出現,只係投資者視而不見。

佢形容「金融死神」已經去到門口,向一啲債台高築既國家收帳。

格羅斯話唯一令經濟可以擺脫雙底衰退,係各國放棄自我為中心既思想,同心協力先有機會出現真正復蘇。

唔.....似乎這個更似幻想多一些吧?

留言

ANGIE說…
Yea, Gross's words just make it sound less HOPELESS... Some forecasts said the unemployment rate has reached the Peak?! I really doubt!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將