肥佬


三年策略日定下計劃進入第二年,但多個指標都令市場失望。
 
股東應佔盈利跌一成六。而稅前盈利就有206億美元,下跌百分之六。

單計第四季賺左四十四億美元,兩個數都增過預預期。

撥備叫做有所減少,達83億美元,減少三成一。但按季仍多七千二百萬,升4%

唯一驚喜係派息,第四次中期息增加,每股派十八美仙,多左29%

集團仲預告,今年度頭三季既每季派息,會增加至零點一美元,增幅一成一。

業績已經叫左差過預期,更叫市場驚心係兩年前策略日提出既三項指標,大部分都「肥佬」!

期內,滙控核心資本充足率,由10.1改善到百分之12點3,係唯一達到策略日定下既基準目標。

至於股本回報就因為英美罰款而大跌,由百分之十點九,降至百分之八點四,完全遠離目標12-15%水平。

至於「成本效益比率」,同樣令人失望,由百分之57點5,惡化到62點8,如果按實際基準,更只有百分之66,遠低於目標四十八至五十二水平。

歐智華話,三年計劃定下既目標,已經達到大部分。又話目前已經具備條件、符合巴塞爾三資本協定要求,令集團可以增加派息。

不過集團為英美違規指控、合共要罰款43億美元,其中為英國客戶既賠償,第四季就要額外使多六億四千萬美元。

滙豐話,喺美國業務涉及洗黑錢事件後,向部分管理層追回花紅,但無透露金額同追回對象,市場一般相信係舊年中退休既執行董事霍嘉治。

至於行政總裁歐智華舊年嘅花紅連薪酬,按年減少百分之7,得743萬英鎊,其中年度花紅佔195萬。

九哥顯然要將市場注意力,由ROE轉到去派息,期望少少甜頭可以令股東收貨。

不過那完全走樣的股本回報,加上成本失控急升11%,令成本收入比率急升,九哥呢方面恐怕不能如英美違規洗錢般,將自己置身外?! 

救左匯控舊年盈利表現,再次係本港同亞太業務,香港全年稅前升盈利創新高增長三成,加埋亞太業務因為出售平保股權,升近四成,按季升1.18倍。

在此要再次為本港二萬多個員工喝采!

兩項業務佔左整體盈利比重,由一年前六成,增加至八成六。

不過歐美業務表現仍然令人關注,特別係歐洲,因為第四季錄得25億美元虧損,令全年蝕左34億美元,而北美單計第四季,仍然要蝕近一億三千萬美元。 

至於「炒房」稱號既環球銀行及市場業務,第四季就賺左十二億美元,按季減少左四成半。 

看來歐智華已預備好在五月的策略日重新調整指標,到底會是面對現實,抑或如年報封面的空運貨站747飛機一樣、準備振翔高飛?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)