股瘋


星期一內地A股新開戶人數又創單日新高,達到二十五萬人次。第一季度開戶人數總結就有500萬戶,仲多過舊年全年,亦相當於一個大城市嘅人口總和。更令人吃驚係,內地股民散戶比例超過六成,比香港低於三成、高出一倍,一方面反映民間有大量資金無出路,而內地缺乏衍生工具,只有「單邊」買好,結構上做成有升無跌。

仲有個數字得人驚,升得最多股分、唔係優質藍籌,而係「ST」。
咩叫「ST」?就係連續三年蝕錢,分分鏗要除牌嘅「SPECIAL TREATMENT」股分。


一隻「ST」長控復牌急升10倍,有投資者單日進帳2400萬元。內地股市市值亦已經超過香港,唔通真係應左許老爺個句: 「邊沿化」?


我們認為,不致太悲觀...


雖然內地監管進步神速、又季度業績、停牌制度又進步過香港,不過可幸的是,我們仲有人材,仲有一批懂得「合約精神」的公司及投資者。


我們曾做過採訪,上海有位虞女士對自已投資滿有信心,她說:「我是信佛的,常去樂山,衪會保祐我多賺錢!」


或者正如商品大王「羅傑斯」、在接受中央電視台「經濟半小時」訪問中指,「中國股民對正在發生事情有了越來越多資訊和知識,但是我並不認為他們變得更成熟了,因為市場現在正處於這樣一個上升階段,每個人不管怎樣都在歇斯底里的購買股票。」

我們需要的、不止一個成熟市場,仲要一批成熟投資者,唔知有無一日、打入嚟問股票的散戶,不是問Number,而是討論下你點解會買呢隻股分.......


留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)