投行


某同事近期經常掛在口邊指,他朋友被投資銀行四百萬年薪禮聘。某朋友的朋友的兒子,未上大學已志願做投資銀行家祝你好運!

市旺,投資銀行今年大執位。某某跳槽不足為奇。但近期行內興起Team Hiring,即係成隊Team搶走。

月前德銀在新加坡,成功向花旗一口氣請走十八名銀行家。四月荷銀,又向法興擔走七個Banker。

投資銀行繫於人材競爭大唔係你死就我亡。買起你成班人爭到生意之餘,變相少一個競爭對手得益絕於比成本大。

近年對沖,及私募基金興起不少投資銀行家轉行投行界人材買少見少。

亦因為這類基金興起造就投行薪酬愈扯愈高。真實故事之一:阿甲被另一間投行以現有年薪加70%招手。阿甲可能念舊向現有上司傾說。二話不說公司以相同條件,再加二十二個月保證花紅留人。

撇開來自基金行業競爭Barrier Of Entry可能係投資缺乏人材原因。貴為投資銀行家你亦物有所值。

可解呢?當然替公司做大deal賺大錢你應得。

但作為banker本身的你付出亦不少。美國著名投資銀行家Jonathan Knee在其名作"The Accidental Investment Banker"說盡他對投資銀行家的看法。人家認為投資銀行家最值錢是關係脈絡他說是"Value Deteriorate","Declining Prestige"

況且,投資銀行行業興旺繫於市況。市況一差炒一百幾十人又可奇之有。

投資銀行家處於風險系數極高行業。你應得嘅!

這些工種我做不來,投行我要「投降」。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)