泡沬三部曲


張士佳SKY上星期提出左泡沬三步曲,估唔到今個星期即中:

首部曲: 「眾人皆醒我先醉」

全世界未發現股市泡沬前,個個專家、大孖沙都出來,語重心長話股市而家係泡沬、無實質因素支持,係唔正常,個個提醒股市有風險。你已經要先知先覺,大手買入製造泡沬,通常呢個階段都可以賺盡贏最多錢!(記唔記得早前又四叔、又誠哥、呀,差些唔記得仲有格老)

次部曲: 「眾人皆飲我陪醉」

唔使點解啦,個個都識、總之跟風。(好像有啲似而家、唔買細價股就笨的現象)

三部曲: 「眾人皆醉我獨醒」

呢個時候要小心辦認,當全世界開始認為泡沬開始變成實質,即係有具體數據支持,認為秀麗前景並唔係好遙遠,仲想出種種方法去Justify 估值方法,SKY就提醒呢個時候就要走,因為憧憬一旦破滅,人人識計數的時候,就是要由虛幻走向現實,個時真係要走人。(當然,往往事後孔明的人多,不過血流成河的人仲多!)

呢三步部曲,放諸二千年科網泡沬、以及濠睹股身上似乎皆準,而且仲係全球通行。以近日市況,似乎仍未見張士佳在 money café中提出、第三部曲的情況,到底是禍是福,自己好之為知!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」