抵壘後....


金手指孫柏文終極挺曾(終於有次政治正確啦!),原來是要挺曾特首提倡千萬人宏圖大計,又獻計話要吸引誠哥同肥佬黎呢類當年以「抵壘政策」到港的「飢餓」之士,特區政府可以考慮每人收番五千美元過路費(做咩要用美元啫,人仔仲好,可以升值賺差價,又可以擴大人民幣存款,任總實支持你!),實行三年後如果行為良好(唔攞綜緩、唔睇醫生、仲要唔打劫),五千美金有得退訂!香港仲唔人才濟濟 ? 呢鋪實掂!

不過關鍵是,到底而家香港同數十年前比較,仲有無咁多機會?

我們同意,今時今日的香港,已經不是四、五十年前遍地黃金的年代---穿膠花做風扇都可以風生水起。今日我們的市場發展成熟、市場效率高,要發圍一些都唔容易!

且慢,「這是最壞的年代、也是最好的年代」,其實講創業,現在才是千載難逢,講資金、現在內地水源充足,加埋全世界咁多CV、又PE,根本就是一個Liquidity Boom,肯定多過當年上海人走難、帶嚟香港的一桶桶黃金!

講市場這個餅的 Size,現在較四、五十年前那個更大,透過互聯網,大家可以接觸的目標客仔,不單是香港果七十八萬名網民,而係全球過億互聯網用戶,只要有好橋,加上服務貼身,「長尾市場」個個都可以是贏家!

Youtube、MySpace的例子我們聽得多,韓國的Cyworld其實又是另一互聯網下,「winner takes all」的經典例子,創辦人Young Joon HYUNG零二年成立網址時,最初只是希望發展一個分享社區網站,只花一年時間就被SK電信睇中,收購後日益壯大,現在的用戶佔了南韓人口總數四成,在二十至二十九歲的Prime target customers中,有96%都是他們用戶。與Youtube/ Google的網上廣告不同,他的business model是透過社群銷售企業產品、例如付款下載mp3,每日就有三十萬美元收入,現在更伸展到美國市場,實行同MySpace死過!

其實香港一樣有年青創業專家,每日不知多少人就靠ebay在網上創業,好似「第一屆ebay大專網上生意策劃賽」冠軍得主,畢業後繼續進行網上生意,三個月已經做左十萬美元生意,仲晉身為ebay platinum powerseller。

炒股票可以致富,但不能夠發達,我們很認同尹思捷兄所言,只有創業才可讓你有機會一次過套現過億,問題係, 你夠唔夠「飢餓」去行第一步!

留言

匿名說…
呢個肥仔好搞笑
他的意見雖然未必全數認同
但可以刺激思維
好中意睇佢做Money cafe
Moneycafe說…
Pakman was a very interesting contributor to the show, and his point of view fully reflect his training in economics.

May be you are not totally agree with him, but he rise one very serious question of our society:
Our HK new generation really don't know what's mean by "greed". With his suggestion, We think the HK youth will soon face a big challenge! But that is a very good thing, because they really don't know what they want.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」