安遜

數字的確可以令你致富。

不過了解到數字背後的世界,先真正令人富足一生。

期待再看到你的活躍。


留言

匿名說…
爛 Gag 王,快D讀完書返黎有線!
pakman說…
I am going to miss you dude.
Unknown說…
睇到Andson係賭台跌錢~~真係好好笑,連個荷官都笑出黎!!!呵~~
呢段片真係好有心思...
亦睇得出Andson係呢7年間變化同成長...
匿名說…
我以為星期三既money cafe之後就見唔到你, 仲有d失望! 都唔記得咗可以0係八點同十點既有線財經見到你添! 對我黎講係一個bonus, 仲可以睇到你d同事咁有心思既禮物, 今次真係一個完整的句號.

快d番黎呀! 仲有讀書果陣唔好偷懶啦!
匿名說…
我好唔捨得你~~~


肥哨阿媽
匿名說…
原來孫柏文冇老點我,但感覺比揸住成手3497更痛苦.......

段Farewell片真係好sweet!剪得好!Lau講得好啱!有幾何o係賭台跌錢,會令個荷官都笑出黎?哈哈哈~~

睇到早幾年Andson你比較「薯」既look,感覺像翻開舊相簿,見到自己的老朋友一樣!

或者,正如lck1105所說,我就係鍾意你喜怒形於色,真情流露!股市跌,你會「乸」實塊面,少左D爛gag;股市升,你會笑逐顏開,態度又回復輕挑,D爛gag又返來!

好少財經主持可以咁放,感覺上是個好朋友在訴說股市情況……我相信好多朋友同我一樣:有貨係手,固然要睇你節目;冇貨係手,都要聽你分享戰況!

另外,我好同意bm所講:有線財經節目的質素非常好,以輕鬆的手法把沉悶的財經新聞變得生動,相信只有Cable才能做得到!

好多謝有線財經台的台前幕後!GOOD Job!

最後,Andson,去到英國唔好剩係撩女仔呀!努力讀書呀!好多fans等你學成歸來呀!ALL the BEST!

肥哨
匿名說…
anson 的同事呢個surprise的安排, 最初有些為他們擔心, 因為老細吳生和趙生會唔會好傳統, 唔中意呢d後生仔好campers的surprise. 因為商業社會,出來做事, 唔可以咁講人情味.
但看見大家的迴響, 如果cable老細們看到,都應該知道我地觀眾好"受"呢套.
相反,板著面口報導新聞, 已經好out.
我不是指有線財經輕佻, 而是, 返工已經好疲倦, 壓力好大,回家真的想看到一些輕輕鬆 鬆傳遞知訊, 分析大市的節目.
Good luck Anson and Cable News.
Unknown說…
I will miss you so much, 等著你返黎有線啊 !!
匿名說…
Support you!!you are very pro.!
匿名說…
放工番黎, 對住個笑口sai sai 既, 絕對係開心d, all the best anson.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將