風雲產品

要數本年度風雲產品、非IPHONE莫屬。

除了推出時候掀起的一連串熱潮外,十個星期價位就由$4600減到三千蚊,仲唔即刻成為經典?

喬布斯一話減價,唔使一日,已經收到幾百封FANS投訴信。

面對咁大壓力,呢位「教主」都算反應快,在公司網站發表公開信道歉,不過仍然話:「科技之路從來唔平坦,科技日新月異,消費者唔可以等減價!」

英國金融時報LEX專欄話,來到這一步已經是喬布斯唯一可以做。

不過FANS反應原來不是咁!

原因係呢封「道歉信」,係由喬布斯發出,佢地話係史無前例!

在LA就有個therapist 死硬派FANS,話即使有人話比佢聽,明日IPHONE就會減價二百美元,佢都會先諗一諗,然後........都是會買,因為等多一日都唔得!

無論點,對「蘋果友」來說,應該就好像喬布斯傳記「iCON」的作者YOUNG SIMON所說:
「應該允許英雄出現一些過錯,但到最後,我們記住的不是他犯過什府錯誤,而是他曾經作出過什麼的貢獻!」

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)