多謝!



要多謝有線同事們將我過去七年蝦錄、薯look傾巢而出。真係一個好大驚喜! 被殺個措手不及。點都好,多謝、多謝、再多謝。好感動。

亦要多謝各網友對小弟同MoneyCafe的支持。唔好意思! 因為小弟去左布吉hea左幾日,所以咁遲先覆你地。

To esther : 我無寫blog習慣,如果有,我再通知大家。我都會繼續支持MoneyCafe blog,有乜想講,有乜想寫,我都會留言。Keep in touch!

To blom : 你去英國邊度?

To smurf : 我無諗過我對你有影響力。不過,人生總要停一停、想一想。如果你想問意見,歡迎隨時聯絡我。

To cg : 嘩… 乜你咁高速?! 多謝哂!

To 匿名 : 我諗你無認錯人,嗰日我係去左英國領事館申請VISA。你想做記者?! 好辛苦喎! 不過,同時你會見多好多野,大開眼界! 代我向你爸爸講聲多謝支持。

To bm : 無錯! 大家唔好cut Cable,否則同事們無機會加人工!

To肥哨阿媽 : 真情流露?! 我希望感同身受嘛!

To 陳吉 : 我覺得財經新聞本身就係悶,數字、數字、數字。好在七年嚟,小弟的作風從未被吳生同趙生say no。發揮空間好大。

To 會計仔 : 你係咪auditor? 我一直都好尊敬會計行業,無論財經、mkt甚至hr,點都會掂到會計。我曾經有諗過,會計係我career,感覺好pro! 但可惜返左一年,已經發覺唔適合。

To gary : 多謝喺我離開後,你重投有線財經懷抱。如果喺過去日子,曾經因為小弟多言、插咀的表現,令你睇得唔舒服,容我講一聲唔好意思。他朝有機會返Cable做,我一定會記得你的comment。

To 四川臥龍花花, cory, lck1105, lau, lc, stockboy, vcs, yanny, 匿名, Fans of "爛GAG"王, paul, pakman, 肥哨, 肥哨阿媽, novelle, paul_tsui, koala: 無諗過我去會有咁多回應。希望啲爛gag無悶親你地。當初走呢條路線,係有點行鋼線味道。怕觀眾未必受落。好在大部分都接受。你地有乜意見,歡迎提出。我相信Cable同事們一定會慎重考慮。

Andson

留言

匿名說…
我唔係auditor, 我既工作係專做analysis
匿名說…
我去 Bristol, 你呢? LSE?
你幾多號出發?
聽聞英國o既 Master programmes 好 intensive,
我地都要努力呀~!
匿名說…
不如有線考慮下加多個剩睇 "有線財經資訊台" plan 呀!
對我啲婆仔數可慳番唔少月費,你地又可加人工囉!嘻嘻!
匿名說…
哎呀, 係你話走先找到個你寫既 blog, 想問下 money cafe 個 blog 之後由邊個寫下去? (當然想你寫落去喇!)
匿名說…
Andson,

Take GOOD care~~~

You know that we will miss you much.

Enjoy your schoolife. Enjoy your new page. Enjoy everything.

肥哨
匿名說…
昏君兄:
據內幕人士透露, Money Cafe 並唔係由anson 寫的, 而是由老細級人士撰寫的.
匿名說…
I've been watching you for years & thanks for the nice job done! Good luck in UK & hope seeing you again soon.

Cheers
Smurf說…
Andson,

Hope that you read this message.
Certainly i am still struggling now
what shall i do?

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)