減息

果然不出所料,全球央行大救市!

不過今次聯儲局減息半厘,就引起極大爭議。

彭博話,今次係五年來,聯儲局首次令市場「跌眼鏡」。

有前聯儲局官員形容伯南克減息決定係非常有前瞻性,雷曼就形容係勇敢決定。
華爾街日報仲誇張,形容伯南克終於證明佢係比得上格林斯潘!!!

不過有贊都有彈,

英國金融時報話,終於知道伯南克領導下嘅聯儲局,係一個進取嘅聯儲局。
佢地認為,今次減息會付上好大代價,令市場有錯誤信訊,認同減息係鼓勵投機。

雖然聯儲局聲明仲提到,會監察通脹風險,不過金融時報話,無人會再相信呢句說話,反而會有更多人相信,
美國會改變強美元政策,一旦投資者拋售手上美元資產,會令到而家依賴資金流入嘅貿易赤字,係進一步惡化


瑞信就話,今次減息,對伯南克八月底時講過唔會為投資者錯誤行為負責,無疑係「自刮嘴巴」!

####################################
雖然今次減息係有點意外,不過對我們派去紐約的採訪隊,就是最大強心針,能夠cnbc同步公布聯儲局減息,以及留在紐約交易所報道即市反應,一切之前的辛勞,似乎都是值得!

留言

匿名說…
Proud of Cable TV. I think Debby and Yoko have done a great job!
damon說…
整個CABLE財經台都充滿朝氣.
但...陰盛陽衰..>>不如叫孫栢文好似清姐咁做一個"客席"的長期主持啦.講開清姐..昨午在"交易所直播室"中有個阿伯問『上海証大』,清姐不斷教訓這位阿伯..當中仲有一句問阿伯:「你買黎托呀。」..我眼都凸埋..我知清姐快人快語..我諗阿伯都想碧桂園或中海外的..但貪平冇計啦...買"証大"係買黎『擺』或者買黎『博』..應該唔係買黎托..!
匿名說…
Andson你真係會留言架喎! 係咪因為未開學呀? 你之前話臨走先放晒d股票, 唔知你放果時有無問下清姐呢? 有無俾清姐話你心口個"勇"字落水即溶呀?
匿名說…
Esther,

I'll leave on coming Sat. Though I'm no longer a Cable guy, I still pay attention to the Cable TV, esp FinInfo Channel. I sold all the stocks on my own and did not ask for Ching's opinion. I'm afraid of being scolded!!!

Andson
匿名說…
好耐未見過張仕佳上節目了 !
匿名說…
真係陰盛陽衰,andson走後,如果呢個女guest,一定係一個墟,不過從來唔見$$$cafe有女guest :)

no offense,有時覺得清姐太寸,散戶唔知先至問問題,無需冷爪熱風,看多左,我會係"接答觀眾問題"時便關機,反正無乜損失。

continue your good work
Moneycafe說…
相信是「愛之心、責之切」。

每個人都要為自己投資行為負責,一日只懂聽號碼,連自己投資的血汗錢買了什麼都不懂,怎不令人焦急?

我們喜的是,聽見愈來愈多觀眾打電話進來、分享自己的投資心得,這種討論,才是我們最熱切期待的。

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將