CEO的惡夢

今個星期可以話係全球最大投行CEO最難過的一個星期,由美林開始揭開第三季業績,「爛數」一個衰過一個,美林CEO O'Neal已經率先「祭旗」。

現年五十六歲的奧尼爾、可以說是一個活生生的傳奇,他不單止由低做起,曾經做過通用汽車文員,仲成為第一個躋身華爾街大行的黑人。

雖然奧尼爾已經離任,不過仲有不少手尾跟,美國證監會已經開始介入調查,美林點樣處理次按的撥備虧損。

WSJ引述消息話,美國證監會已經開始介入調查,主要是美林十月初公布,需要為次按投資撥備45億美元,當時佢地已經表明係足夠。

怎知事隔不夠三個星期,美林就修訂撥備金額,增加到七十九億美元的破紀錄水平,前後二十日,比起幾個星期之前公布多左三十二億美元。

據了解,美林隱暪手法、是透過向一個對沖基金,出售左總值十億美元的票據。而基金就有權在一年後、以保證回報賣番比美林。

跟據美國會計準則,如果資產係無人要,銀行係需要以市值將虧損入帳,但經過呢個一買一賣手法,分析員話,虧損的問題最少可以隱暪一年,而當年「ENRON」亦都係以類似手法隱藏虧損。

有分析員話,美林可能仲要在第四季,再額外撥備多四十億美元。

雖然奧尼爾已經離職,仲獲得一億六千萬美元「分手費」,但事件已經引起美國國會參議員銀行委員會主席關注,表示稍後可能會要求修訂法例。

更大件事是奧尼爾被揭發、炒了一個在舊年已經預先向佢警告定息部門主管,四月董事會亦都無視呢個預警,顯示整個管理層都忽視了應有的危機感。

看來,奧尼爾就是敗他那分過人的自信,現在離職後,市場就開始玩「估領袖」,到底下一個被炒大行CEO係邊個。

估計都離不開花旗總裁CHUCK PRINCE同貝爾斯登總裁凱斯。

特別是凱斯,佢又被WSJ揭發,話他在七月貝爾斯登兩隻基金爆煲的時間,在無帶電話同BLACKBERRY情況下走了去打GOLF,完全應了特首個句:「BANKER 愛高球!」

波友亦爆料,話「凱斯」經常星期四下晝已經唔見人,一係去打波,一係就打BRIDGE。雖然凱斯試圖向員工發表聲明,想證明自清明,但以今時今日形勢,凱斯好大機會會被叮走

而花旗啊總裁CHUCK PRINCE,亦被CIBC睇死佢一定落台。

今期經濟學人就有專題講呢批大行老總難捱,亦都係質疑佢地將次按虧損入帳手法上,係有好多唔明白不清不楚的地方,因為唔少有「AAA」評級CDO,以前值一美元、而家分分鐘、二十美仙都無,因此,大行先至諗盡方法,希望透過入帳方式遮醜!

留言

pakman說…
Stephen Green! Stephen Green!
Moneycafe說…
話口未完,
citi今日己經要開緊急董事會,
商討點樣處置chuck prince,
似乎關鍵就在執行委員會主席rubin身上,
你說, 點訓得著?

Welcome back, pakman!
匿名說…
佢又被WSJ揭發,話他在七月貝爾斯登兩隻基金爆煲的時間,在無帶電話同BLACKBERRY情況下走了去打GOLF <-- 私人時間都要比埋你地, 殊仔咁多野做都係日日做8個鐘者...唔使要求人地比埋條命你0既
匿名說…
There is a report about CIBC analyst got death threats on Citigroup research. What the hell is going on?! Analyst = Smart + Not afraid of Death!

Sigh!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將