年度財經風雲人物=>(睇右面)

做MoneyCafe以來,每星期都會揀個一周風雲人物,到左年底,又不如試下請大家投下票,揀出一個年度財經風雲人物,而家開始到下星期五(28/12)下午兩點截止,請大家多多支持!

留言

damon說…
年度財經風雲人物:
國際界別:索羅斯(低調不代表失去影響力)
大陸界別:杜玲(她被捕後影響成交急跌,少了四五億一日呀)
香港界別:任志剛(鐵打的衙門;流水的官.絕對影響了我的中文根基)
CABLE TV 界別:IRIS(冇IRIS,我係唔會睇財經台.........SORRY誇左少少!!)

P.S.孫栢文SORRY呀同性相抗,異性相吸..你係我心中都有影響力的.THANKS
匿名說…
怎麼會沒有銀監會主席劉明康?佢一聲令下,就把直通車喝停,連人行行長周小川都在十七大急不及待地為佢講說話,倫為佢的爪牙。而且明年的銀行貸款增長又係佢話事,直接決定了中國經濟增長的速度。

而家全球投資者的眼光都放在中國,不論抄樓抄股抄人民幣,都要睇佢面色做人。伯南克雖然影響力大,但佢已經被人挷架,D決定都唔係自己的意願;李兆基故然風光,但我地選的係風雲人物,講到呼風喚雨,一定非銀監會主席莫屬。
匿名說…
亞洲周刊今年的年度風雲人物是中國股民,話佢地改變了中國人的生活方式和理財觀念,加速互聯網和手機普及化,而且股民為自己的利益更加關心國內的經濟政治發展,並促使國內的企業增加透明度,加速向世界經濟接軌。
匿名說…
年度財经風雲人物,怎麼會沒有胡孟青小姐?
pakman說…
Put up the full list so we can vote...
Moneycafe說…
原來一開始投票,就改唔到...
不如大家喺留言到提出,我地一定會收集意見。

sorry.....

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」