魔童轉生


咩叫一夜成名?

就係佢令法國興業損5百幾億港元嘅31歲交易員Jérome Kerviel「謝爾文」。

年薪10萬歐元,履歷提到2千年加入法興時,是任職後勤部門,02年轉做交易員,做最簡單的Plain Vanilla期指交易,平時鐘意打柔道。

原來佢07年中起,一直買入股票期指好倉,累積涉及規模高達500億歐元,仲多過法興成間銀行市值。

事件揭發後,法興高層在歐洲時間星期日決定,第2日要將呢批期指全數平倉。

豈料當時亞洲股市已經急跌,星期一歐洲開市後,法興將所有好倉平倉。

結果都唔使多講,當日歐洲多個主要市場錄得911以來最大跌市,43個市場由牛轉熊。

有交易員形容,當日期指交投數量極多,單係3月分期指就高達250萬張。

外國傳媒指,法興當日大手平倉可能係導致當日歐洲大跌市原因。

可以炒輸成558億港元咁多,曾經於電腦後勤部門做的「謝爾文」,係透過入侵公司電腦系統,解除咗對交易員坐盤限制。

在買入一藍子期指嘅同時,亦制造假盤沽空盤,來作掩飾。

法興職員話,事後睇嚟,謝爾文係電腦奇才,多過交易奇才。

唔止股市出事,連聯儲局主席伯南克亦可能受騙。

歐亞市場周一暴挫,當日美國雖然是馬丁路德金紀念日,美股休市,避過一劫。但場外道指期貨,就急跌超過五百點。

聯儲局主席伯南克眼見全球股市「腥風血雨」,對市場反應「敏銳」的伯南克聞到「味」,召開緊急視象會議後,向全世界宣布減息四分三厘救市。

在法興事件曝光後,市場先知,歐洲股市星期一急跌,原來係拜法興巨額平倉盤所賜。

英國金融時報報道,法興都係喺平倉後,到星期三、先將事件通知聯儲局。

如果屬實,聯儲局提早減息嘅決定,可以話係間接由「魔鬼交易員」謝爾文一手促成。

不過有英國報章仲幽「伯南克」一默,話美國提早減息,紓緩供樓人士負擔,真係要多謝晒謝爾文﹗

留言

大傻說…
星期二果日暴跌二千點,梗係比呢條友害,害我要食驚風散,快D拉去打靶。

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)