第四代人(視象版)

發現有網友將四代香港人一集放了上youtube,說真的,雖然不太涉及財經,但我也很喜歡這一集,所以都「借花敬佛」。

其實最近的「閃卡」事件,某程度就是靠第四代人的廣泛網絡而做成空成震動,就如孫柏文講,今時今日,互聯網世界已容不下任何偽善,無論你是娛圈中人,還是企管高層,請誠實對待自己。

p.s.有機會真想再找呂教授再暢談。






留言

匿名說…
今日節目開頭 青姐話睇左片
係咪閃卡果條片?

果條片係假架
幾個月前越南女星既片黎的
匿名說…
有線話因緊急維修,我屋苑整座都不能收看有線2天,幸好Mondy Cafe 有段片可以止住咳!
匿名說…
"We're sorry, this video is no longer available".唔知點解禁快無得啟片?
damon說…
說實話我持有432($2.31買入的),我超級反對私有化,之前傳出賣北京項目已計數值$1.1,全間公司現兜兜值$4個幾的.用$2.85想私有化.未免想得美.這份情人節禮物我唔冧..(money cafe請代發聲)
Moneycafe說…
電盈以每股2個8毫半私有化432,
表面上有26%溢價。

不過以盈大手頭二十幾億現金計,每股都值0.85元。

大行摩根大通就估計盈大股東會再要求加價,原因好簡單,盈大嘅每股資淨值,已經由舊年中三蚊,升至4個7毫2,即係折讓高達近四成。

不過我相信電盈仲有後著,大家記唁唔記得SUNDAY?
瑞信估計到最後,電盈可以好似私有SUNDAY一樣,以買入公司全部資產形式進行,就可以撓過監管要求。
damon說…
咁我即係今天走貨;還是繼續睇下事態發展?p.s.我昨天($4.5)入了電盈..好似又中左電盈毒咁..我要時刻提醒自己當年$9.55買過電盈的教訓(當天$9.55=而家$47.75)...醒下..醒下....醒下..醒下..醒下.!!
Moneycafe說…
不妨得下。

以4.7元資產值計,幾乎等於電盈每股nav加個幾。

而家市場都估緊,電盈有機會出價三蚊樓上!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將