舞高弄低


高盛亞洲羅慕斯,上周又憑一分報告,將滙豐股價舞高弄低。

先講佢本人,如果講銀行分析員,他是十幾年來,少數、又或者係僅存仲在行內分析員,而且他一直室高盛未走過。

羅慕斯極之低調,不過,據講ROY RAMOS在菲律賓極有地位,亦因為RAMOS呢個姓,有人話,他是王族後人。

講真做高盛真係唔錯,次按風暴吹襲華爾街,目前全球最賺錢商人銀行,仍然相當豪氣,仲攞出180億美元,即過千億港紙做額外花紅獎賞員工。

其實要入高盛,好似要記14條業務原則,其中一條係要記住最重要三大財富,就是員工、資本同聲譽,所以高盛1869年成立到現在,仍然越戰越勇,一批好有經驗員工坐陣,就是其中一個成功元素。

講番RAMOS,早年都肯接受傳媒訪問,依家一一欠奉,令他在行內咁出名,匯豐唔多唔少都幫佢一把,特別是他與匯控前主席龐約翰好友好,之前仲是匯豐大好友,早在2千年,佢曾經話匯豐半年內會見百5蚊,就算01年,911後他都係繼續睇好匯豐。

不過自從JOHN BOND退休後,羅慕斯對匯豐無咁睇好,今年年初,更係睇淡匯豐到達頂峰,仲叫人買滙豐認沽權證,實行要佢跌就跌。

他連環出擊,出足幾份報告建議沽售,滙豐一月直插到一百零四元邊沿,失守埋250天線。

直至近日滙控強勢,上番250天線,又係佢出報告之後,事關前幾日,羅慕斯轉軚,話匯豐見底,目標價仲調番高到百五蚊。

不過匯豐升到百3蚊樓上,先至出聲話調高評級,似乎太遲,有些大行在滙豐117蚊個陣,已經出報告叫客買貨。而聽高盛講買左認沽證唔識CUT LOSE仲慘。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)