原來愛上賊


一個「大賊」成為了一周風雲人物。

呢個鼎鼎大名嘅賊已經係第四代人,佢就是著名電腦遊戲「GRAND THEFT AUTO」,開售一星期以嚟,賣出左六百萬,唔單止打破舊年微軟推出嘅對戰遊戲「HALO 3」創下紀錄,以總值五億美元計,甚至係打破左所有「娛樂節目」,好似係電影SPRIDERMAN、或者是書「HARRY POTTER」創下銷售紀錄。

到底呢個賊點解咁巴閉,可以令全世界都「原來愛上賊」?

遊戲SERIES由九七年推出第一集以嚟,已經因為全新玩法,由傳統玩家扮好人、改為扮大賊,一個咁有創意現法已經吸引左唔少玩家注意。

最新一輯遊戲、講述嚟自東歐主角,喺一個叫「LIBERTY CITY」、即係以紐約做藍本嘅大都會,點樣作奸犯科,殺人、搶劫、販毒,無惡不作。

以銷售成績咁好,難怪公司「TAKE-TWO」主席都話,相信呢個銷售紀錄係「史無前例」,唔會再有電影或者音樂可以打破!

而有唔少英美報道,都指喺遊戲推出後,犯罪率都有上升趨勢,更家有唔少遊戲店都有搶劫GTA情況。

最令人驚奇係喺倫敦一間遊戲店,本來有一百個排緊隊嘅玩家,點知排排下,其中一個突然拔出利刀,襲擊一個路過嘅途人。

起初一班玩家都以為係商店搞綽頭宣傳,直到警方到場、先知道出事,都咪話「唔搞嘢」!

呢個遊戲吸引之處係除左玩法創意外,玩家話最有趣係迫真,除左可以自由出入紐約一些大地標外,玩家仲要在遊戲入面搶車、搶手提電話,之後再同並其他玩家以「電話」聯絡,甚至唔夠打報警求救都得,都咪話唔迫真!

就是因為迫真,所以遊戲不單止吸引到玩家,廣告商都有好大興趣喺遊戲入面賣廣告,好似有一段片最初以為是遊戲demo片段,點知睇到一半先發現,原來係可樂賣廣告,又真唔可以唔佩服廣告公司。

似乎電腦遊戲已經成為BLOGGER、以及社交網站以外,另一類新興廣告媒體。

而微軟同新力,亦都趁住今次GTA大賣,加強催谷旗下XBOX 360同 PS3銷售,其中微軟更反通脹、逆市將XBOX減價。

今次GTA 亦可以話成為開發商TAKE TWO的救星,因為最大電腦遊戲公司EA正是打算全面收購,就靠住一隻GTA、分分鐘可以叫更高價錢,有分析員己經用微軟同雅虎例子來形容今次收購,似乎對EA來說,GTA真是一個「賊」!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)