大內群英

過去兩年政府終於懂得用spin docter的技倆,特別是「大事化少、少事化無、無事生非」,對市民來說也有好處,就是至少政府做的順眼得多,比過去八年都要少了怨氣。

至於一直強調要與政府「抗爭」的民主黨,遇上spin docter就真是黔驢技窮,對政府完全無計可施,又不能掌握民意,兩面不是人。更慘是黨內後生一派要上位,老的只有退的退、走的走,完全無前途可言。

好在仲有一派新的後進人材,先有公民黨的專業人士,其他好像三十會亦擺明車馬「先論政、後議政」為目標,看來香港政壇仍然有一番熱鬧局面,只是主角已經換了人。

留言

匿名說…
Josh, Leo, Toby, CJ, Donna......
個個令人難忘.

即使只客串兩集既 Glenn Close 亦光芒四射.

Lily Tomlin 飾演既總統秘書Deborah Fiderer 係我最最最喜愛的角色, 戲份不多, 但, 佢阿姐有令人神魂癲倒既本事.
匿名說…
點解得一半recording嘅... ?下半部份呢?
匿名說…
一向都係半天吊既啦, 你新來架!
匿名說…
咁可唔可以再放埋另一半呢?

新來的人上
Moneycafe說…
對不起,youtube的上載出了點問題,稍後定必補貼,請見諒。
匿名說…
青姐, 我一向都係你fans, 不過, 既然你請得龔少上來做嘉賓, 但, 每次佢要發言, 你又自顧自說, 完全未能讓佢盡情發表...
匿名說…
可否反映林俊業太搶着來講,如果林俊業+青姐+孫栢文就大家都搶發言,唔係好聽到各人言論...其實林俊業巳有進步,比當初自然,但可能要等嘉賓發表完意見才發言比較好

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將