爆煲


油價由高位147美元一桶,急速回落至125美左右,跌幅之快之速令人吃驚。

如果單獨來看,觸發點的確是伯南克發表經濟衰退論之後所觸發。

但單是一個伯南克,夠說服力嗎?

分析員於是各找解釋,有說油價繼續跌,是由原本話供不應求,改為見到需求下降。

天氣方面,就話台風「多利」破壞力無預期咁大。

總之各式其式。

但英國金融時報直言,係同對沖基金炒賣活動減少有關。

紐約期油未平倉合約,由02年大約50萬張,近年急升至超過百5萬張,但近期數目大降至17個月以來低位。

自從油價升至一百美金一桶後,市場先真正擔心對經濟影響,亦形成油價愈升,股市愈跌情況。

分析員指,過去大半年,特別係對沖基金,經常鐘意用並行形式買賣,賺取最大利潤,佢地買Long 期油長倉Short 沽空金融股。

不過近期油價一回落,金融股又正正大幅反彈,以美國銀行為例,股價比上星期一高6成半。

兩房股價,亦比上星期低位反彈一倍。對沖基金可以話兩面受敵,俗點講就是「左一把、右一把」。

全美第12大私人公司SEMGROUP,就是因為炒燶期油虧損32億美金,向法庭申請破產保護。

呢間2千年成立做石油業務公司,原本睇淡油價,但突然轉做大量好倉結果出事。

華爾街日報懷疑SEMGROUP爆煲,觸發油價跌勢加劇。

有分析員話,SEMGROUP因為資金周轉,無辦法履行追收孖展,令業界擔心,唔係個別事件。

SEMGROUP的確係持有大量期油好倉,但佢地早喺7月16日,因為俾唔到孖展,已經將整個倉,交俾巴克萊。而之後油價繼續跌,目前唔知巴克來接管整個倉後,做過啲咩。但最有可能係佢地將全數好倉盤平倉,以免虧損進一步擴大。

如果屬實,一旦好倉盤平盡、又或者股市補倉盤完成任務,令人擔心油價仲會唔會再跌?

留言

匿名說…
賀早二天做"DEE Q".. hsbc
美股太趺, 佢地D"偉哥"差不多散藥力...
各位開始睇佢地"失業率"
同碌爆咭, 銀行又...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將