長夜

有無發現最近零舍多天氣、或光明黑暗嘅形容辭!

講次按就話係咪「隧道盡頭」、樓市就係風暴核心,股市唔使問、打完個風,好友落空,本來四百幾點升幅都吹走晒!

任總就歸納為一句,未到雨過天清!

任志剛今天又再提醒我們:美國經濟問題已經擴散到全球,本港經濟前景未必有預期咁樂觀,由零三年沙士後展開長達五年的經濟反彈,可能分分鐘玩完。

任總以沙士後樓市的調整為比喻,指我們的樓市調整了四、五年先有反彈,因此無理由美國樓市問題可以在一年內解決。

至於區內新興市場,任志剛提醒我們話有跡象顯示,資產質素下降情況,已經由次按蔓延到其他質素更高的資產,而國際金融市場調整,亦令資金外流,加埋外貿放緩,佢形容區內新興市場情況令人憂慮。

其實我地早前都提過,好似出口兩年嚟首次出現下跌,加上全球緊縮貨幣政策令投資放緩,大家都已經有心理準備,知道零九年,肯定係要「縛緊安全帶」!

不過最慘是我們一批打工仔,啱啱喺今年人工叫做加番百分之四至五,都未追到經濟增長同通脹率,已經有大銀行話出年唔會再請咁多人。

看到這個圖大家會知道,香港經濟由零三年沙士後開始出現強勁反彈,到今年三月已經係連續十九個季度錄得增長,係前所未見。

不過睇番過去五年工資表現,零三、零四年,經濟有番起色,打工仔仲要減人工。

即使今年第一季經濟增長百分之七點一,工資加幅百分之四都無,仲要面對通脹這頭猛虎。

香港僱主聯合會話,年初預計,今年會員公司加薪百分之4點7,而家經濟環境轉差,相信公司要就住經營狀況,調節員工薪酬。

真係反應快.....

都係個句,真係要睇住自己「飯碗」,09年一點也不樂觀。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將