思捷

一間藍籌公司半年盈利賺多24%,居然被冼倉股價跌兩成,思捷(330)犯了什麼錯?

思捷公布業績前,我地已提醒觀眾,要留意記者會上兩點:

1. 潘祖名離任後,到底策略上有無改改變?
2. 過去一直被視為高增長嘅批發業務,到底仲係咪可以持續?

結果發現,兩點都出事!

歷年嚟思捷都有對盈利前景做預測,到今年再無呢個指標。

環球經濟唔明朗,佔一半銷售嘅德國更陷入衰退,多間大行包括美林雷曼摩根大通野村,指管理層對前景嘅睇法,比預計仲要差,批發業務更係首次估計只有單位數增長。

因此都一面倒調低評級,更將目標價大幅下調,最誇張係雷曼,由135蚊降至62個半。

真的是今天的我打倒昨天。

主席高漢思承認,經濟逆轉、消費者唔肯再使錢,為了避免冒上不必要風險,佢承諾喺09年前都唔會再考慮收購。

之前曾經暗示過有意收購DONNA & KARAN,高漢思話,而家經濟唔見底都唔會考慮啦。

不過有危都有機,大摩同瑞信就繼續投高漢思信任一票,認為派息高,股息率達七厘,又有有回購計劃,對股價會有支持。

看到今天的局面,令我想起兩年多前思捷曾經有過一次因為錯看女裝潮流、引致股價一度大跌事件。

當年業績固然備受考驗,高漢思亦未做主席,仍然是CEO,在一致看淡下,這個德國肥佬一方面公開認錯,同時執行了一系列措施,包括換了一整批設計師,結果不出半年,下一分業績已經有好好交代。

當時就是以這個逆向思維,相信肥佬有決心改正,人棄我取。

數數手指,思捷上次急跌兩成已經是十年前的事,當時正值金融風暴,同樣是身處風眼。

所不同的,是當年思捷股價只是兩元,到今天即使再跌,股價仍然翻了三十多倍。

都幾認同摩通講,以股價跌低過七十蚊,股息率達到七厘,其實都值搏。

留言

亞羊說…
一句講曬:識上車仲要識到目的地落車...
咪貪得冇..?

睇吓"中掂",天然氣站, 環保...
深圳做, 死未??

咩... 咩... 咩....
匿名說…
therefore Esprit probably can pass thru again, since USD rise is only very short term before the vote.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)