普天之下無樂土

以為跌市見底,原來又是假突破,今次仲要出現一次清倉格局,仲要係強勢股逐一清倉,先有東亞、近有中移動思捷,星期四仲要有中交建,原來以為最安全的地方才是最危險。

執筆之時美股仍然下跌三百多點,其實重創的又何止是港股美股。

看亞洲區內貨幣,是全線下跌,多國央行干預。希望令匯價止跌。泰國,馬來西亞,菲律賓,同剛撤換央行行長嘅印度都干預過匯市,買入本土貨幣,沽出美元。

經濟之外混合政治因素,更令市況動盪不安。福田康夫一句施政困難就離任,日本股市跌至半年低位。泰國總理懶死唔走,仲要布宣布曼谷進入緊急狀態,泰國股市亦跌至十九個月低位。

去年經濟神話南韓跌得仲傷,資金慌惶撤出,雖然政府推出救市措施,不過指數又跌至十八個月低位。

新興市場重挫,匯市一樣是殺戮戰場。

去年貨幣神話的澳洲,同新西蘭元,今個月俱跌至一年低位。

澳洲減息雖然早喺市場預期之內,但市場更擔心是經濟衰退來得快狠勁,澳元甚至穿過83美仙。

死因當然又是商品價格,由於預期仲會調整,觸發商品貨幣好倉盤平倉,改買美金。

羅傑斯的商品神話亦同一時間被一個颶風「古斯塔夫」吹倒,台風未對石油設施造成嚴重破壞,投資者平倉拖累原油期貨價格,急跌10美元,一度跌至105美元水平,離一百大關早已不遠。

假設投資者喺上星期三、油價118蚊嘅時候做一張好倉、要近12萬美金,借九成孖展,投資者實際俾9萬2千蚊港紙左右,結果到星期一走避不及,9萬幾蚊按金全數無曬。

油價出現單日咁大跌幅,有石油交易員話,反映投機者錯估形勢,而事後亦證明有商品對沖基金真的因為睇錯市而爆煲,過去三個星期一直平倉沽期油,油市大跌之謎終於解開。

後市要點,好可能就像債券大王格羅斯對CNBC所講,普天之下所有市場都是「熊市」,我們真的要一次徹徹底底的洗牌,重新deleveling,之後我們需要一張新的balance sheet,當然最重要的是、入面是要乾乾淨淨。

留言

匿名說…
死啦..聽日唔穿19900都偷笑啦..

P.S 九月啦喎..嘜都冇變過, 你應該成仁啦!

Peter
匿名說…
希望胡小姐不要給太多意見。

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將