珍珠港


本來日前想寫巴菲特,點知東亞一場大劫,就打亂了陣腳.......

股神話,如果美國政府無拯救方案,佢根本唔會入股高盛。

巴菲特話,目前金融市場情況仍然危急,佢以「經濟嘅珍珠港」嚟形容。

又話,唔可以再承受類似上星期情況再出現。巴菲特話,上星期市場幾乎全面癱瘓,美國政府嘅拯救方案係必需嘅,同時稱讚財長保爾森處理得非常稱職。

其實與其說股神睇好後市,不如就好似今天Jim Rogers話,呢個交易係「世紀筍盤」,如果有,佢都會飛身入市。

高盛8年嚟首次集資,除左計劃賣25億美金普通股外,亦引入重要股東,佢就係股神巴菲特。

巴菲特喺高盛嘅投資額最多一百億,持股量大約一成。

看看交易條款:巴菲特係透過旗下巴郡買入高盛優先股,先賺股息10厘。

高盛有權回購呢批股分,但要俾一成溢價。

巴菲特同時獲高盛發出五年期普通股認股證,行使價比前收市價又有百分之8折讓。

仲唔係世紀筍盤?

對巴菲特嚟講,正如華爾街日報話,今次入股係「價廉物美」,一嚟,高盛提供一成溢價回購保證基本上係包底。

10厘股息更係吸引,佢嚟緊亦會分享到高盛潛在回報。

巴菲特就盛讚,高盛係非一般嘅金融機構,有無與倫比嘅全球業務。

今次以大約7倍市盈率,1.18倍股價對帳面值入股高盛,正反映佢識計數。

對高盛來說,能夠獲股神睇中,係信心保證。現有股東回報被攤薄已經唔再係問題,高盛亦可以盡快用呢筆錢,將一級資本充比率提高到一成一樓上,符合成為銀行嘅要求。

美國傳媒指,巴菲特由十歲起(神童?)一向欣賞高盛,年初用65億參與收購「白箭」就係高盛一手策劃。
///////////////////////////////////////
巴菲特差不多喺二十年前,曾經動用七億美元,拯救「所羅門兄弟」,當時「所羅門」正係涉及一宗債券交易嘅醜聞之中。

之後巴菲特仲出任公司主席,不過喺四年後就決定退出。

巴菲特喺九七年寫比股東嘅文件中,首次披露呢次收購、佢話呢次經歷係對佢有好大啟發。

巴菲特形容自己就好似欣賞緊一套好好嘅歌劇,只不過係好不幸「坐錯位」。

期後佢曾經講過、由風險角度嚟睇,投資銀行嘅業務係過大而難於管理,佢嘅拍檔更家形容投行嘅文化係「瘋狂同過分自信」。

金融時報話,由巴菲特入股高盛嘅理由,係佢咁多年嚟首次咁睇好華爾街前景,反映佢策略上出現左轉變。

留言

匿名說…
是「其」後,非「期」後。

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將