救世主

有咩能夠對抗通脹?

美國國庫券?黃金?

是盛惠106萬港元一股的巴郡。

巴郡年中落過11萬美金的低位後,已經迅速回升上近14萬美元,升幅兩成半。

比起歷史高位只係跌一成。

單睇第三季埋單,巴郡錄得百分之8點2嘅升幅,遠比標普五百跌9%理想。

面對全球金融動盪,投資者己經將「巴郡」視作資金避難所之一,相信巴郡股價抗跌力會較強,亦吸買盤吸納巴郡,帶動股價造好。

股神話周街跳樓貨,巴群會繼續買,但就奉勸大家要量力而為,買乜唔緊要,借錢槓杆就盡量減少。
///////////////////////////////////
不過我認為真正的救市主、不是巴菲特,是考克斯。

在整個救市方案經修訂後,加入了不少新條款,不過有一點在傳媒算是較少報道,但就令我眼前一亮。

就是SEC放寬「Mark to Market」規定,、即係金融機構可以自行決定,唔需要再以市價入帳。

哇,呢招如果過得,敢肯定是終極救市方案,保爾森再用唔用公帑買銀行爛帳,已經變得無關重要。

銀行可以按自己的計算方式,將不流通資產計算入帳,換言之,過去拖累銀行要大幅撇帳的理由已經不再存在,銀行無需要再「Fire Sale」那些資產。

有分析指,未來將銀行有很大誘因,調高資產的Fair Value,如果方案通過,我係銀行就一定重新做過第三季分業績, 肯定盈利會大幅增長,到時仲要低聲下氣、監平監賤賣資產比你保爾森!

其實早在去年第四季,黑石已經公開呼籲放棄市價入帳做法,不過當時未有銀行爆煲,呢個做法當時無咩市場。

當然現在是「急事急辦」,沽空已經率先被禁,而家連會計制度都可以改埋,你係炒家仲點唔會盡快平埋淡倉?

留言

匿名說…
change MC, please
匿名說…
Not Mark to Market 是毒药而非仙丹. 如果真係實行,有邊個重會買股票,銀行重會肯借錢出來? 死得仲快.
匿名說…
係通用電氣,唔係通用汽車。
匿名說…
keep it in saving account, inflation is better than bankruptcy. Choice a largest liquidity one and do not put it in one backet. dont say how to against inflation, capital is king, cash is king ok!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將