紅色風暴

中信泰富巨額外滙虧損事件公布以嚟,外界對公司管治、同處理手法,不斷出現質疑。

先有股壇長毛,跟著又有各政黨出來拈油水,但最慘係公司股東、眼白白睇住投資急速蒸發,但都無辦法知道、
係咪有搵人頂罪?

等左兩日、股東終於都等到監管機構出手,證監會正式介入調查,港交所亦話會跟進。

據了解,調查重點,涉及事件中嘅披露,同有無誤導。

到底今次監管機構高調站出來,但又會否重演當年話查電盈、結果又不了了之?

今個星期一正式公布,但中信泰富內部9月7日已經知道外匯衍生工具買賣巨額虧損事件,呢個日期成為調查關鍵。

既然9月7日知道成件事,但翻查資料,中信泰富喺知道事件後六日,即係9月16日,就一項收購向股東發出嘅具法律效力函件中提到,目前無導致公司重大虧損事項。

據了解,呢分函件對中信泰富不利,證監會有權要求中信泰富管理層更交更多資料,因為可能構成違反港交所上市規則嘅要求。

更多手尾係中信泰富主席榮智健本人,近期處理股分增持,同認股權一事上,亦被質疑。

增持中信泰富股分,主席榮智健由六月開始,一直有做。

直到九月頭,一共增持4次,涉及大約303萬元。

最後一次係九月五號,啱啱係榮智健話董事會知道有巨額外匯虧損嘅前兩日。

當然作為大股東,可以辯稱自己「缺水」,難以科水增持。

不過作為大股東,自己因為得悉消息而暫停增持,反而小股東見大股東屢次出手、諗著搭順風車就死,公司有壞消息就不公布,這又是否欠股東一個交代。

另外,零五年九月,榮智健獲得涉及一億股中信泰富認股權,但長毛翻查港交所權益披露紀錄,喺今年七月中,榮智健長倉減少左一億股,估計呢批認股權取消左。

點解有過億元「肥肉」睇住都放手,合理解釋是有更高層次的人出口,要求榮生都「做番口的野」,當做」誠意金」。
//////////////////////////////
奇想一

榮生走去找阿爺,要求人民銀行以過萬億美元的外匯儲備中,將美元全數轉換為澳元資產,結果單日推高澳元由65美仙升穿一算,包括匯豐花旗銀行只有低聲下氣要求中信取消合約,阿爺賺了匯水之餘,仲一腳伸走榮智健,取得中信泰富全數股權。
//////////////////////////////
奇想二

特區政府睇中中信泰富「趁佢病,攞佢命」。

有分析估計、以東隧每年賺五億﹐仲有八年專營權計,三十五至五十億政府可以回購中信泰富股權。

至於西隧、每年賺兩至三億,仲有十五年專營權,二十至三十億就回購到。

日後兩條隧道就叫做「Accumulator」同「Decumulator」以作留念。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」