買五號

今日大跌市嘅一個主角,必定要數五號仔、滙豐相信好多fans 心都實埋!

股價由開市85蚊,插水式咁跌,最終以全日低位75蚊收市,跌左近一成半。在金魚缸邊愈看愈心寒!

隻匯豐連環比人恐慌性質低,兩日間,股價無咗三成,跌到零一年九月以嚟低位,市值單日蒸發千五億。

即係話,過去七月凡買過HSBC,都輸錢!

致命傷,係有不利謠言,傳要匯豐出售非核心資產套現,又傳要削減派息!

唔少香港人長揸佢,都係為咗貪佢穩陣、又年年派高息。

不過只是兩個交易日,滙豐一百、九十、同八十蚊,三個關口都失守,番番七年前個價。

見底未﹖ 似乎未必咁快。

一直喺專欄推介嘅東尼話,基金大舉拋售,匯豐可能未見底,現價雖然相當平,但佢都無打算撈底。

被恐慌拋售原因之一,係擔心匯豐嘅現金流不足。

市場傳出滙控,要出售旗下非核心嘅英國鐵路業務,套現20億英鎊,分析員擔心,消息係真嘅話,顯示匯控目前情況不利,特別係新興市場可能比想像中更差。

不過股東又唔駛太灰心,因為市場估計匯豐會大幅削減派息嘅講法,似乎機會唔大,以出年股息率升到去九點六厘計,足以抵消到盈利放慢,相信股價可以繼續跑贏同業。
////////////////////
話口未完,另一間銀行又出事。

中期業績時,先講過話,債務抵押工具CDO,同結構投資工具SIV前景樂觀,甚至有機會回撥。

但由年中到而家,市況進一步轉差,東亞話,係出乎預期。

東亞已經全數出售持有嘅 CDO,下半年入帳虧損增加二十二億,連同上半年嘅減值,令全年損失達到三十五億。

目前就CDO投資,累計撇帳達到本金嘅七成半。

至於SIV數額,截至年中仍然有二千萬,累計減值有5億。

如果要比較兩間銀行,到底是成日開空頭支票好,還是腳踏實地、面對現實更叫人放心?

明日就掛牌,買番手五號。

留言

匿名說…
麻煩主持人傳傳話,聽到施老闆有份幫特首度橋救市,作為佢讀者、聽眾,非常開心。雖然我認為市係冇得救,但施先生係現社會少有正知正見而敢言、言行一致者,有佢提供意見,總是好事。

—chaco
匿名說…
今次Pakman沽同升都估中哂,
新一代"估神"
匿名說…
好似係,特首邀請各路精英"評"海嘯對香港0既影響。

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」