威番次!

歷嚟最大規模嘅拯救,穩住左全球股市。

金融時報話,原來財政部考慮過學我地偉大曾特首,喺拯救方案中,動用一百五十億美元入市、喺市場直接買入花旗股分、一於挾沽空盤,夾死班炒家。

今次特首仲唔係可以「超英趕美」!「紐倫港」要改排名做「港倫紐」!

不過方案亦引嚟唔少批評,一來財長保爾森上星期先講過唔會再動用救市基金,唔廠一個星期就U-TURN、而同過去救兩房、以及AIG唔同,方案明顯係顧及股東利益,擺明又係商業利益掛帥。

候任總統奧巴馬喺記者會上,亦間接批評,救市方向上可能有少許混亂。

駡得狠有今屆攞到諾貝爾經濟學獎嘅克魯明,亦批評方案無對花旗現任管理層,有任何懲罰,佢形容係一個暴行,對納稅人非常卑鄙,肯定花旗會再次重新犯錯。

克魯明話,佢好擔心現任嘅跛腳鴨政府、喺剩低兩個月任期內,會再做成幾大嘅傷害。
(Amazing how much damage the lame ducks can do in the time remaining.)
//////////////////////////

其實克魯明咁燥,唔係無理由,潘迪特係今次海嘯中,唯一被救,又唔使人頭落地CEO。

事實上,財政部係有討論過現任行政總裁潘迪特嘅去留,包括曾經預備由運通行政總裁接替出掌花旗,最後因為當局對潘迪特功過未有
共識,所以佢繼續保留職位。

有消息人士向金融時報話,而家潘迪特係安全嘅,不過佢強調只係「而家」(For Now)。

不過作為花旗最大股東,沙特王子「阿勒阿里特」就撐潘迪特,認為佢係合適總裁人選,相信只要比更多時間佢,肯定有更好表現。

佢又話今次救市方案係「喺非常時期、用非常手段」,相信可以穩定花旗資本。

留言

pisces說…
对潘迪特没有任何看法。觉得不必过多责难潘迪特。
现在花旗的一大堆毒财产,都是他上台之前就有的。他上台之后,市场已经是对毒财产敬而远之了。

两个笑话:

The problem with investment bank balance sheets is that, 'On the left side nothing is right and on the right side nothing is left'.

There are 30 billion prime numbers below 700 billion. The rest are all
subprime.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將