一蚊雞

李家祥提到今次海嘯重整的不止是投行及金融業,其實仲有打工皇帝排名。

一蚊美金,唔夠買隻熱狗。

不過為咗平息民憤,AIG都要彷效科網公司一美元嘅新酬制度。

九月先上任嘅AIG行政總裁「利迪」今年同出年人工減到只得一美元,年終花紅亦無埋。

唔止咁,最高七名管理層今年無花紅分。五十名高級行政人員,出年會凍薪。

減薪同改革新酬機制嘅聲音不絕,雖然高盛7名高層,已經主動唔攞花紅。

但三大車廠總裁,搭私人飛機去問國會攞錢,又再引起社會不滿。

就連美國侯任總統奧巴馬亦公開促請企業高層放棄花紅。

佢批評華爾街同汽車業高層,對政府嘅拯救毫無表示,亦係地經營不善,搞到要納稅人出錢救。

因此無論對自己員工,對社會、股東都有責任,喺裁員之餘,無可能仲拿咁多花紅。

佢強調,經濟差,個人同企業嘅道德責任更重要,上任後施政重點亦會以,呢個「道德責任」方向出發。
//////////////////////////////////
反其道而行就有「通用汽車」。

還記得早一個星期,國會議員對於通用福特等三間公司高層,坐自己嘅私人飛機到華盛頓,向國會「伸大手版」借錢,
表示反感,形容咁等如著住華貴嘅燕子尾禮服,大模斯樣走入福利飯堂「食救濟餐」咁討厭。

有民主黨議員問呢三位車廠高層,「可唔可以屈就坐頭等﹖」

另一位議員仲問佢地,邊個肯賣咗自己嘅私人飛機﹖

結果三人都鴉雀無聲﹗

隨後,通用公布會將兩隻租用飛機退回,不過仍然有三隻私人飛機用緊。

公司更宣言,要求美國聯邦航空局限制公眾對佢地公司航機嘅追蹤。

可以說是毫無悔意。

諷刺的是,通用曾經被一分Working Mothers magazine選為 "100 Best Companies for Working Mothers"!

留言

pisces說…
有 “私人飛機“ 跟 被 ”選為 "100 Best Companies for Working Mothers"!” 不矛盾吧?

多数“Working Mothers" 只是普通职员呵。

如果是 “私人飛機“ 还被选为什么最节约省钱的公司么,那就是讽刺了。对吗?

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)