08年度風雲人物


今年最後一集嘅風雲人物來個大年結,選出08年嘅年度風雲人物。

我地今年嘅選舉,除咗喺BLOG嘅投票(結果可以在右面看到)外,喺較早時嘅應對金融海嘯論壇,大家投票都好擁躍﹗

「登登登櫈!」

令全球人類對前景重燃一絲希望嘅奧巴馬大熱勝出﹗

網上嘅結果頭五位,保爾森同奧巴馬丁噹馬頭,奧馬巴險勝,溫家寶都唔弱。

睇埋喺應對金融海嘯論壇入面,高下立見,奧巴馬贏成條街,叫我地好好活下來嘅溫總,就超前保爾森。

NEWSWEEK出嘅SPECIAL EDITION 就大字標題做封面HOW TO FIX THE WORLD,成本野都係幫奧巴馬分析形勢,為佢獻計。

綜合幾份重磅雜誌,都認為奧巴馬係就有台形,但擔心佢會係YES MAN,可能會為咗謝票,答應各方面,好似工會、醫療改革、救問題企業等過份嘅要求,你知啦,政府手緊,人人都話要拿水,唔可以亂咁做好人!

內政已夠煩,對外首要處理伊拉克撤軍嘅問題,國際外交上,今時唔同往日,當地輿論話,一定要同中國FRIEND啲,千祈唔洗驚中國威脅論,因為中國嘅兵器同美國仲差一代喎。

經濟學人每年一度的The World in 2009,封面雖然由奧巴馬佔去一半畫面,不過中間亦提出Power Shift的慨念,簡單講,就是權力中心會很快轉移至中國、印度、俄羅斯這些超級大國。

經濟學人提出一個衡量總統是否偉大的標準,就是能否將每一個時代新興勢力,融入國際舞台,很明顯,這點布殊是完全失分,這因此這個亦將成為奧巴馬一個重要任務,否則,當中國同印度自立門戶,美國可能無分玩﹗

好聽啲可以話係面對現實,奧巴馬如果可以收歛下美國嘅霸權主義(這點在經濟衰退下更難做到....),無論對佢本土定係全世界都係好事。

留言

匿名說…
OMG..
ANDREW LOOKED SO DIFFERENT BY THEN..
http://hk.youtube.com/watch?v=nbe1kbzheUM&feature=channel_page

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)