瞓醒?

唔怕得罪講句,有二百幾間上市公司,突然間「瞓醒」!

包括多間大藍籌在內嘅二百幾間上市公司,今日聯署要求港交所取消、原定一月一日生效嘅「延長董事買賣股票期」新規定。

其實呢項諮詢早喺今年一月開始,到十一月總結時,呢二百幾間公司都唔見到好大反對意見。係要殺到埋身,先至突然醒覺修訂有問題,其實都幾令人費解!

平心而論,單睇今年一月市況同而家,公司關注點可能係有所不同,之前就驚內幕交易,而家跌市就怕禁售期太長,被人狙擊、都無得還手!

睇睇名單:長實、和黃、恆基、太古、利豐,要幾星光有幾星光!

距離正式實施只有四日,2百幾間上市公司,同專業團體聯署反對上市規則中,將董事股份禁止買賣期延長

表面理由係咁做會損害本港證券市場生機,削弱董事作為投資者應有權利,而長時間限制董事買賣股分,喺公司遇上危機時,會無左穩定股價因素

觸發上市公司,同有關團體咁大反應,係出年起公司董事由原本業績公布前一個月,唔可以買賣公司股分。

改為公司年度完結,至業績公布日期間,都唔可以買賣股分。

如果上市公司行季度報告嘅話,董事喺財務年度,有長達九個月唔可以買賣股分。

作為交易所就大件事,而家縮就怕被人質疑犧牲企業管治、唔縮就被人駡「細價股事件重演」!

而家聽聞,港交所上市委員會會召開特別會議討論,預計整個董事禁止買賣期新例會延期執行,等重新諮詢後,再決定。

真係唔知點收科?

留言

匿名說…
The direction is right but International Governance Standards should be studied before applying into Hong Kong. Hang Seng Index is no longer dominated by Family Color as what have seen in the past, rather nearly half of it consisting of the giant conglomerates from the North. All these considerations have to be taken into account. If outspoken and riches can prevail, where are the silence and the minorities.-SC
匿名說…
your english sucks man, please display your comments in chinese for god sake!!!!
匿名說…
Hong Kong is a place for freedom of speech and choose of language.
It is not a place for fight.-SC
匿名說…
無論是中或英,我們都喜歡看.何况是意見不偏和直接呢.請繼續多發表意見.對没禮貌的意見,可以置之不理.
Moneycafe說…
如果有仔細留意交易所提交的意見諮詢,九成以上其實都是來自NORTH!

只可以說,而家有人要大石砸死蟹,睇下交易所企硬得幾耐....

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將