更年期?


本來喬布斯是安排在星期二的Macworld上作Keynote speak。

三星期前話唔會好似過往11年咁出席蘋果博覽會,即時引起外界對喬布斯健康嘅揣測,甚至有人傳佢已經過身。

喬布斯喺公開信中,首次證實自己健康有問題,話過去一年體重驟降,對佢同醫生都係一個迷,經過反覆診斷,證實可能係「賀爾蒙」失調做成,令佢體內蛋白質流失,醫生話最快要三個月時間治療。

有不少傳媒好認真咁比較「荷爾蒙」、「激素」、胰臟分泌嘅「胰島素」之間關係,總之務求認真搵出喬布斯怪病之謎。

我以為更年期只會令人更肥,原來係可以瘦......

比較一下05年同08年年中兩張相就知,雖然係同一身經典打扮,不過大肚腩唔見晒,面部明顯瘦咗,頭髮亦斑白不少。

雖然蘋果董事會全力支持,不過有醫生指,體重驟降可能係醫治胰臟癌後遺症,有股東亦希望可以更仔細交待病情,特別係希望見到喬布斯真人。

其實喬布斯一方面係蘋果最大資產、同時亦都係最大風險。

金融時報話,雖然公開信澄清左喬布斯,唔出席博覽會原因,不過解釋就同公司之前話係策略改變、有好大出入,再次令人質疑企業管治出現問題。
///////////////////////////////////////////////
講到蘋果,不得不提iPhone。

市場一直傳會推出iPhone 32GB版本,不過就算成真,亦非甚麼驚天動地新聞。

反而叫人吃驚的是,Gartner上個月的調查,顯示截至第三季,過去一年iPhone 的增長高達327%,在美國Smartphone的市場佔有率達到12.9%,首次突破微軟旗下的Window Mobile(11.1%)。

iPhone 前後只出了十八個月,而WM由02年 Window CE開始,發展至WM 6.1,前後是六年時間,目前可以說是品牌眾多,較積極的當數台灣 HTC。

其實由iPhone 推出後,HTC已經跟風推出Touch 機種,功能貼近iPhone 的mutitouch。奈何,用家體驗上仍然是以iPhone 優勝,無論設定、上網以至購買軟件,真正做到以客為先。

以品牌計算,另一分報告亦指iPhone 超越了RIM,只是緊貼在Nokia 的Symbian後面。

就連Gartner 最近亦轉軚,由最初叫用家睇定啲,而家開始推介iPhone功能。

以iPhone 目前銷售,喬布斯食老本都可以有排使,唔怪得不急於出席Macworld。

留言

Gideon說…
我強烈要求 money cafe 延長節目時間到一小時囉,做乜日日都好似講到一半就突然完左咁既啫...
冇咗 Steve Jobs, Apple 都唔知點算。
希望佢真係可以搵到一個有佢九成功力嘅接班人啦。
匿名說…
AGREE!!!!
匿名說…
An hour may be too long for a lot of busy people. While we enjoy the show with hosts and guests who are so knowledgable to exchange freely on the programme, we might forget there are a lot of preparation work and collection of discussing materials for the hosts and guests which need to be ready on time behind the scene. These amount of work cannot be underestimated. Anyway, I tend to agree to extend the air time for Money Cafe if there is no deteriation of the quality of the programe, how about 45 minutes. No matter it is 30 or 45 minutes, hope Money Cafe can be an everlasting programme in town-SC
亞羊說…
更年期會廋都第一次聽...

咁青姐同柏文睇吓何時"更年期"?

咩... 咩... 咩...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)