冒名

公開信入面有二百幾間上市公司,本來予人非常團結、齊心一致對外抗爭。

直至喺名單嘅恆隆集團,喺公開信發表個幾星期後,突然表明支持修訂上市規則,並無授權聯署反對。

又話,廣告刊登後,曾經向負責組織要求更正,不過得唔到回應。

雖然負責聯絡的中間人可否認溝通出現誤會,不過我們聽聞當中有不少這些大孖沙,是半推半就認承。

很多甚至時是完全不少解事情發展。

很難得,新出版嘅經濟學人、都有專文講到香港呢宗企管風波,對於本港有二百三十幾間上市公司,聯署要求重新諮
詢有關禁止買賣期、係令人費解,佢地提出嘅理據、好似上市公司難以應付敵意收購、或者令資金流通量減少,都係毫無說服力。

經濟學人話,佢地好奇怪香港點解可以長期容許,公司可以最長四個月先公布全年業績,根本就係對小股東不利,因為董事同大股東、都係有好長時間掌握到公司財務資料。

相反美國目前要求上市公司喺年結後六十日、以及季度業績要喺四十日內公布,以一年四次業績計,係更有效減少內幕交易。

經濟學人話,佢地支持港交所繼續推行有關措施,只有堵塞呢個漏洞先可以加強投資者信心,減低公司資金成本,而董事亦可以更全心全意為所有股東、而並非小數人謀求最大利益。

說來好笑,有經濟學人的讀者,看到李國寶駡新例非常stupid,他們也不禁問:「此David Li是否彼David Li?」雖然我們有時也會非常佩服Dr. 李可以為良心講話,但今次就似乎就是站「朋友」那邊多一些了。

留言

匿名說…
若有留意香港目前仍算中肯的財經權威報,會發覺其最初的報導也是徧幫班大孖沙,其網上論壇也刪去支持新例的言論,未知受其聲言不會干涉編輯自主的老闆影響。不過該報近來已經比較平衡。
亞羊說…
通常先幫權貴, 再附錢主.

資本主義. 唔通冇產主義.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)