即沖文化

翻查一下,上次寫星巴克是近一年前,當時創辦人SCHULTZ決定重新出手,掌管公司,不過遇著海嘯,一年下來,股價仍然跌左四成有多。

為了翻身,星巴克決定推出名為「Starbucks Via」嘅即溶咖啡, 三包裝售價 成為2點95美元, 即係要98美仙沖一杯,喺店內飲就至少要4美元。

佢地話 自已嘅即容加啡研發左二十年,味道同「星巴克」招牌咖啡一樣。

星巴克賣即容加啡 聞者嘩然 話「快、靚、但唔一定正」嘅即溶咖啡, 同企業理念背道而馳。 不過經濟不景、 消費者慳得就慳, 逼使「星巴克」變陣應付。

更大問題係自從麥當勞推出一美元平價咖啡後,對「星巴克」威脅一日比一日大,搶走「星巴克」唔少客源。經濟差,麥當勞嘅一月份銷售逆市上升百份之7。

至於星巴克第一季同店銷售下跌一成,繼舊年關閉六百間美國分店,今年內全球會關閉三百間分店。

佢地近日喺美國,仲要推廉價套餐。

星巴克形容全球即溶咖啡係一塊肥肉,整個市場總值170億美元,佔左英國8成嘅咖啡銷售,賣埋即溶咖啡可以提高銷售。

星巴克面對業務困境,舊年一月創辦人SCHULTZ決定披甲復出,業界原本期望有一番景象,但勢估唔到會用到即溶加啡自救呢招,分析員話同佢之前理念「CUSTOMER EXPERIENCE」有好大違背,係自打咀巴。

不過,肯定是沒有違背商業考慮,就睇佢地上個季度業績,按年急跌近七成,賺得六千幾萬美元,除咗大量 "閂舖" 六百間之外,似乎走平價路線是唯一選擇。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將