飲大左


飲酒唔止揸車會出事,開會,特別係高層次個隻,分分鐘會令自己成為國恥......

今次G7會議唯一驚喜嚟自財政大臣中川昭一。

在日本總結的記者會上,見到中川反應呆滯,講句說話一句一句吐出來,在場記者很好快就發覺唔係好妥。

中川昭一除左講錯左央行利率政策外,又無中生有、話提供十億美元援助亞洲開發銀行。

講講下、又恰埋雙眼。

比較之下,神態同平時好唔同,臉色較紅、又唔夠精神。

唔只咁,佢喺記者會度,就連記者問隔離、央行總裁白川方明的問題,佢走去搶著答。

被人懷疑佢、係咪飲醉酒。

返到日本之後,中川親自解話,佢承認,的確喺記者會之前一日,以及出發到意大利途中,飲左幾啖酒,不過,攪到「溫溫燉燉」,唔係因為飲酒,而係因為食左感冒藥,劑量重咗。

不過,連番解釋,平息唔到朝野連環砲轟。

自民黨前首相森喜朗話,早知道中川鍾意飲酒,已經警戒過佢要小心。

反對黨當然借勢狠批中川的行為,令日本尷尬蒙羞,損害國家利益云云。

55歲中川昭一,係首相麻生太郎的心腹。

今次事件,加上接連不利嘅經濟數據,進一步打擊麻生嘅民望。當地一間電視台的最新民意調查顯示,麻生嘅民望,跌到唔夠百分之十,係歷嚟民望第二低的在任首相。

留言

匿名說…
He is in contrast to the woman in below link.http://www.youtube.com/watch?v=xbVw7entkxg
匿名說…
He is in contrast to the woman in below link.
http://www.youtube.com/watch?v=xbVw7entkxg

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將