2997

匯豐供股權下星期一上市,有證券行已經開始提供場外買賣。

供股權價格一開市最低就見過12蚊,比理論價,13個半,低1成1。

咁到底如果決定唔供股,要將「供股權」賣出,遲賣定早賣好?

當然如果匯豐股價被質低,可能會觸發部分散戶拋售供股權,價值將會進一步偏離理論價。

編號「2997」供股權就會喺市場開始買賣,直至今個月三十一號,由於估計規模達到七百億,相信會繼續令滙控股價波動。

至於決定係咪供股嘅最後限期,會係下個月三號,而發行嘅新股,就到下個月九號正式買賣。

要睇股價走勢,不妨多留意沽空金額嘅變化。

喺供股權正式交易前,匯豐嘅沽空金額,比對上一日,急升兩倍幾,達到1億3千幾萬,比起一個星期前,多左十五倍。

而對上一次錄得過億元沽空,係三月九號除權個星期,當日匯豐u盤就落到33蚊。

反而由於買賣期限只有7日,所以時間值嘅影響未必太大。

至於在倫敦股東會上,不少股東都要求滙豐管理層減薪,其實這個聲音管理層早就收到了,因為去年薪酬按年大減。

根據滙豐年報資料,主席葛霖舊年嘅薪酬係127萬英鎊,較對上年度少咗5成7。

行政總裁紀勤舊年嘅人工亦按年少5成2,有167萬英鎊。

我想,這個已是很克己的做法,大家總不能要求一間國際銀行永遠吸引不到優秀的人材。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)