Home Alone


有無留意喺二十國財長幅合照入面,最細粒、最唔起眼係邊個?

係美國財長蓋特納。佢坐喺英國財相戴理德隔離,真係成個矮左落去,直情係最唔起眼個個!

一百日蜜月期都未過,蓋特納一上任公布嘅拯救金融業方案,已經批評為只有空談,毫無實際內容,完全係「出閘脫腳」!

呢位上任前被市場寄予無限希望,曾經因為任命令道指急升五百幾點。

到上任後,傳聞連請個deputy secretary都連續兩個人連番推辭,連最基本的財政部對外功能都不能運作,奧巴馬仲揚言要全球各國聯手救市,但外國財經官員根本無法同蓋特納進行溝通,作為一個堂堂大國財政部長,仲有何顏面。

更深層次問題係奧巴馬政府仍然迎有近一千個重要官員任命、一係無人選出任,一係是國會任命仍然未能通過,政府要繼續有效運作,實際並不容易。

無怪乎金融時報笑呢位47歲財長係「Home Alone」,最怕係「孤獨」的日子無咁快可以過去。

星期二我們有馮孝忠討論下呢位新任財長的表現。

留言

匿名說…
0見識.0常識.0認識.0知識.更是0分析
唯獨五識0知青 !!!!!
匿名說…
看来0知要灵芝补补身,补补脑.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)