我,同你唔係好熟

究竟電盈開股東會前、係咪有人種票呢﹖

關鍵在電盈前高層袁天凡、同做過佢下屬嘅富通保險區域總監林孝華,點解要查佢哋﹖

證監會話,喺投電盈私有化贊成票當中,一批涉及849票嘅新轉讓股分入面,有5百票係嚟自富通保險經紀。

而袁天凡同林孝華,喺1月5號曾經傾過三次電話,當日下晝、林孝華就落盤買入左電盈股分。

之後將總數五十萬股股分、拆細做5百票分俾人,到1月19號叫助手,收集所有人嘅投票授權書,當中只係得七個人、拒絕投贊成票。

即係有493張票投贊成票,佔了當日投贊成票的千四票達三分之一。換言之,已經足以影響整個投票結果。

證監會代表律師潘松輝都幾搞笑,形容咁樣分派股票,就好似主人養狗,比咩佢食都會食落肚。

證監會話,袁天凡同林孝華喺之後、互傳短訊、一齊食飯同傾電話接觸,但兩人一致都話唔記得談話內容,又話同對方「唔熟」。

吓,咁到得!

一個係創立盈科保險高層,一個係直屬區域總監,得閒會通電話吹下水,又會約下飯局,仲唔夠要短訊傳情,除左情人,好難想像會咁勤力?!!

袁生,咪玩啦!

另一方面,證監會亦向一個證人求證到,袁天凡喺舊年年底嘅電盈股東會前,講過股東大會後會有好消息,收購價會提高。

到後來電盈將私有化作價由四個二提高到四個半後,又向呢個證人講,呢個價錢無理由唔支持私有化,

好明顯,這是內幕交易,理應轉交內幕交易審裁署聆訊。

證監會形容,呢啲計劃係有精密部署,要求法院以「環境證供」、包括兩人嘅電話紀錄嚟裁決係咪有人影響投票結果。

更耐人尋味係調查發現,問題轉讓股分除左嚟自富通保險,有一百七十票係嚟自金利豐證券。

佢地發現金利豐負責人朱李月華,鼓勵員工同相關人士,購買電盈股分,而朱李月華係承諾,無論私有化結果最終係點
,佢亦都會以私有化出價「四個半」,向佢地回購返相關股分。

無論最終裁決係點,證監會的調查已證實袁天凡在種票事件之中,有積極角色,肯定不是李澤楷自己所講的「無中生有」,對於呢點,老套點講句,公道自在人心。

留言

匿名說…
一於拉袁生坐监啦!!!!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」