豬二十之排排坐

老練嘅外交家,根本唔駛睇新聞公報,睇下晚宴邊個坐邊度,就知而家世界實情係點。

精通外交藝術嘅英國傳媒係咁講,我地由「白高敦」嘅晚宴著手。

乜嘢都有迹可尋,舊年年底二十國峰會,國家主席「胡錦濤」,坐同企,都係中間位置。

今次都一樣,胡錦濤坐嘅位,凸顯中國、作為新興經濟體嘅龍頭。

有外交界人士形容,坐邊個位,就好似爭櫈仔遊戲,呢個晚宴,有新意、亦有驚喜。

中國冒起,坐喺東道主右手邊,另一邊,大家以為係美國總統「奧巴馬」,點知佢喺斜對面。

同南韓、德國領袖,一齊坐。

「白高敦」另一邊,係印尼總統「蘇西洛」,咁嘅安排,可能連「蘇西洛」自己都估唔到。

「奧巴馬」同批評佢、救經濟計劃嘅捷克總統,相隔咁遠,係意料中事。

坐邊緣嘅可能覺得受泠待。

每個集體曝光位,都喺中央嘅中國元首、唔單止係拍攝焦點,亦係峰會主角。

評論話,G20峰會,其實係G2峰會,所以話英國人係外交高手,睇下坐同企邊個位,我地就明白,點解周小川講幾講「SDR」,而家大家似乎都識番些少。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」