上馬

一場Accumulator風暴,將成間中信泰富嚟個翻天覆地變化,到底係好事、定壞事?

呢個完全係視乎新管理層、點樣去改革呢場爛攤子。

因此,琴日已經覺得中信泰富贏面較多,但就聽到不少身邊人說復牌肯定大跌。

分別似乎是,我較看得起常振明。

由接替中信嘉華銀行「金德琴」、到建行「王雪冰」、以至今次「榮智健」,呢位「公司醫生」的確係有佢一手表現。

中信泰富喺爆出被警方調查後,臨危上馬、接替做主席兼董事總經理嘅常振明話,目前首要工作,係先將公司事情處理好。

佢提到,今次接掌中信泰富,係應中信集團要求,由於中信有二萬九千個員工,佢只能成功,不能失敗。

常振明在任中信集團副董事長時,曾經表明,中信泰富係一間好公司,但批評管理層「麻痺大意」,風險管理意識薄弱,需要成立風險管理委員會,避免炒輸衍生工具事件再發生。

市場對呢位新主席,反應正面,中信泰富復牌後股價升一成過外。

有大行認為,高層換班係恢復投資者信心嘅第一步,限制到集團受警方調查、造成嘅潛在損害,不過就指,宜家過早講,公司逆境可以扭轉。

睇往績,常振明慣咗臨危受命,多年嚟,為中信集團寫下唔少奮鬥史。

佢擅長收拾殘局嘅智慧,原來早喺細個玩圍棋時學識!

15歲已經入北京圍棋隊,23歲就贏咗第一屆新體育盃圍棋賽季軍。圍棋嘅妙處,就係危急關頭反敗為勝。

作為中信集團老臣子,52歲嘅常振明畢業後就入職中信集團,其間去過日本、紐約進修,學習西方管理金融知識。

但佢最為市場認識,要數到○○年、中信嘉華銀行董事長金德琴因為挪用公款令銀行面臨破產事件。

當時常振明一接手,唔駛兩年公司就起死回生。

04年,當時董事長王雪冰又爆出醜聞,幾乎令建行名譽掃地。結果又係佢調任到當時要股改嘅建設銀行做行長,兩年間,完成上市之餘,仲令建行股票市值突破1000億美元,常振明從此多咗個綽號,叫亞洲最賺錢銀行行長。

精於將企業撥亂反正,唔少評論話,同佢玩圍棋玩得叻有關。

論外表、論家勢,榮智健常振明根本就是兩馬子的人。

但呢個圍棋七段高手,年輕嘅時候已經入選國家圍棋隊,絕技係"後發制人",即係盤棋開局有幾差都好,都夠冷靜、反敗為勝。

今次中信泰富出事,有人話,又係常振明表現絕技嘅時間。

留言

N/A說…
做救火隊隊長不是易事,但常的往績令人有信心。
亞羊說…
有幾難,所謂有志者,事竟成.


這就是紅籌公司之等点..
270, 123, 135, 392........


咩... 咩... 咩...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將