華爾街速遞.....再出發

一連兩日Relaunch 華爾街速遞,那分滿足,就像是兩年前推出Moneycafe一樣興奮,撤夜難眠。

其實今次重新推出華爾街速遞,不少意念都是來自cafe的變化: 重分析、容納各方觀點、嘉賓及主持各有自我風格、更重要是希望帶給觀眾平日在財經新聞內難以吸收的智識。

要多謝星期一黃元山帶給我們對CDS那分「亦正亦邪」的分析,事實上CDS本意就是希望為對沖風險,避免因為公司違約令投資血本無歸。

AIG就是一個明顯例子,本來就是承保一些有投資級別的CDS,豈料一場海嘯令這些本來低風險的產品,忽然變成一文不值,反而如果當初AIG承保的CDS是高風險產品,投資額固然減少,就連跌價需要賠上的抵押品,亦肯定唔需要賠得咁「甘」。

除了Stephen、陸庭龍外外,丁世民老師亦答應星期三主持節目,至於「眾人Fans」柏文亦應承為我們主持星期四、五的華爾街,到底會有何新風格,真的很想知道!

p.s.如果各位有意見想同嘉賓一同分享,歡迎電郵至i-stock@cabletv.com.hk,如果反應理想,我們會再考慮接受phone-in大家一齊傾。

留言

匿名說…
請問有沒有星期一那集節目重溫
Thanks
匿名說…
0見識.0常識.0認識.0知識.更是0分析
唯有五識0知青 !!!!!

歎亂世 ! 歎亂世 ! 歎亂世 !
匿名說…
將節目加長啦,兩個嘉賓講得乜?
pisces說…
如果有看黃元山在信報的連載,就會明白這些當初作為的高評級的產品是如何經過“金融精英”們的精心包裝而打包出來的。那麼對於產品變成變成一文不值也就不會有太大的驚訝的了。“金融精英”們的第一目的和唯一目的是賺錢,是不顧一切地賺錢。

看看 AIG 一共 承保了多少價值的CDS,遠遠高過它的市值的多少倍。甚麼叫風險控制呢?以為 CDS 是無本生利的一本萬利。天下那有那麼好的事。所謂的“偶然之中有必然” 。
Unknown說…
這次改革做得真真真好。

之前每次看華爾街速遞,只看頭一部分,之後問股票的,簡直就是浪費時間。

千萬不要加入phone-in,只會令嘉賓唔夠時間講,唔夠深入,咁又何必。

有線財經台做得真好。
Unknown說…
仲有, 有關money cafe這節目的

其實孫柏文的分析及見解真的很不錯,亦帶給觀眾不同的觀點,但有時如請佢同另一位嘉賓一起做節目時,就像和羅家聰那集,孫先生講得很多,kc就無乜野講。

你知啦,每天money cafe只做20 minutes,本身只很短.....不夠時間給另一嘉賓講呢...
Jason Wong說…
各位朋友:

本站為每天更新之投資網站, 於每天早上9時前提供當日之買賣推介, 並於收市後總結當日盈虧, 以之建立"敢賺"50萬模擬組合, 以跑嬴大市為目標. 本站投資風格是找尋績優股, 輔以技術分析去決定買賣, 適時止賺和止蝕. 請登入http://justearnit.blogspot.com/.

敢賺投資網
Moneycafe說…
大家多比意見啦,希望可以逐步逐步做得更好!
Moneycafe說…
讓我看看有沒有辨法找個節目重溫....
匿名說…
i like the show. keep it up.
would like to give credit to the host.she's well prepared and smart!
Moneycafe說…
對呀,Debby真係做左好多功課,節目全靠佢先有咁嘅成績!
匿名說…
其實呢個節目可以於凌晨時間重播多一次會好d...
正如我發覺10點有線財經重播次數有點"過量
係2200出街~0000>0230>0500重播3次, 但之間有個0400播出內容大致相同既8點有線財經.....即係6個鐘內重播4次_比同個時段內$cafe重播既2次更多.
本人意見大慨是將0230可改為華爾街速遞,而現時於0430既大行報告可改為商品有價或其他日間播出既環節而現時於晚間或凌晨時分係未有重播的.例:窩輪攻略, 外匯先機.....等等
呢個做法可以同時顧及一班錯過了日間想睇既節目以及一些未能於某節目"出街"時段睇到電視既觀眾.某些節目/環節或者唔會正如交易所直播室 or 8點有線財經一樣受注視....但係唔太注目既並唔代表無觀眾想睇/重看.
另外於周六及周日亦發現*過分重播某節目*呢個現像.
最後希望08台一眾agnes,debby,iris,carol,青姐,朱家怡,李嘉慧,林俊業.....等等一眾主持越做越好!!
匿名說…
this is the reason why i watched u guys..
http://www.youtube.com/watch?v=bDm82b5mwcs
btw, how come Cable Finance at 8, can't be watched in full on i-cable site? It's quite sad that you guys only uploaded the later part of the programme on the website. Pls see if you can amend that. And finally, can you guys also provide the Wall Street Express programme on i-cable.com as well?
Victor說…
如果華爾街速遞播映當日係香港假期,唔知你地可否考慮將播映時間延長?港股交易日就話時間無鬆動位 o者,假日得WSExpress係08台 live show,時間表應該易就D喇掛...

我認為可以提早係10點鐘開show,將平時頭15分鐘 update美股市況的環節一樣擺係開 show 時段度,再係搭半 update 多次匯價同商品市場的 latest quote,咁樣安排得唔得?

而家半個鐘的不足係嘉賓們熱完身開始入正題時,節目就夠鐘,講的可能真係唔夠喉,睇的就更加唔夠喉,希望你地可以參考下唔同朋友意見,等WSExpress 可以有更多發展空間。

同埋,你地新聞部係有線最肯投資的部門,係絕對有能力同足夠牙力去推動公司搞 Video-On-Demand service,等你地D節目編排唔駛咁死板,同時亦都可以開放多D空間俾其他節目播。而家有D節目雖然可以上官網睇番,但要知道 Windows Media 的DRM system真係好難捉摸,有時連Microsoft 自家的Internet Explorer都睇唔到D節目,所以,有線係絕對應該加快啟用VOD的步伐,方便觀眾重溫節目。
匿名說…
Debby 幾時回華爾街? 你和嘉賓的互動非常好,不似其他的主持長篇大論的講稿,又不停的給自己的意見,到嘉賓給意見又插咀。如昨天的主持,好像害怕羅家聰,大部份時間只向陸庭龍發問。
Money cafe 和開市位 又有同樣的問題,不時七咀八舌,一個亂字。

希望編導叫他們少插咀,我們想要嘉賓的意見。

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」