真心

經過一輪鬧劇,喺法庭同電盈、奮力對抗嘅一班小股東話,雖然電盈令佢地唔見咗好多血汗錢,但對呢隻股票不離不棄,仍然期望主席李澤楷、會搞番好間公司。

係咪呢分期望,令佢地可以放咁多心機去同大股東對抗?

面對私有化失效,為左減輕震盪,電盈隨即「變招」派每股1.3元特別股息,合併後九年黎,累積嘅派息金額,都無咁多。

李澤楷依然堅持,當初提出私有化係正確。

佢話係「真心」希望透過私有化,俾股東有機會「套現」。

而家小股東無左呢個機會,佢話感到可惜。

其實每次看到「真心」、「誠意」呢類字眼,我都會出現「毛管戙」。

在商業社會,說的就是利益,只要合法,到底對誰「真心假意」根本無人理由。

今次李生雖然事與願違,不過大股東一樣係贏家。

原本喺私有化通過後,按協議,李澤楷同聯通會得到,18億同6.2億股息。

而家派1.3元特別股息,李澤楷分到嘅仲多,增加近4成,有25億,聯通都分多左成10億。如意算盤仍然打得響。

今次電盈高負債下仲派糖,市場關注電盈財政狀況,目前淨現金有92億幾,派息就要動用88億資金。花旗估計,派息將令電盈負債會由216億,急升至超過300億。

不過穆迪相信股息會由內部現金支付,唔會增加負債,但就關注現金盈餘點樣運用,擔心仍有唔明朗,前景負面。

財務之外,電盈仍然面對緊監管機構調查。

證監會表明仍然調查緊電盈私有化涉嫌嘅種票問題。

我們請教企業管治學者何順文,佢認為今次上訴庭判決,對本港改善企管水平有重大意義,因為日後上市公司需要自身舉證,證明行動係對股東有利,相信日後上市公司或者大股東、透過財技欺壓小股東活動會收歛。

但要搵證據,證明電盈私有化期間有違規,就有困難。

學者估計為左完成調整,證監會將會完成查問涉及事件嘅8百幾個潛在證人。

作為證券及期貨條例嘅執法機構,市場人士指除左種票外,有無涉虛假陳述,以至內幕交易,都可以係證監會查嘅範圍。
////////////////////////////
好啦,作為一個投機者,早前因為關官判詞、而搏私有化成功買入電盈,而家因為有股東反對,眼白白睇著投資見財化水,應該怪誰?

毫無疑問,都係真心對你的李澤楷,誰叫袁天凡做出咁多蠢事?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」