豬二十之一張空櫈

峰會前,各國對今次會面、有唔同嘅期望。

二十國峰會最終達成的共識,似乎真的令各方滿意,驟眼睇、更喺加強監控嘅層面落墨較多。

法國總統「薩爾科齊」講過、唔要「空洞」嘅監管聲明,聲明同意,二十國首度同意擴大「對沖基金」嘅監管,同埋要求評級機構註冊,又會成立一個「新金融穩定委員會」,取代「金融穩定論壇」。

呢個「委員會」將會同國際貨幣基金IMF合作,評估經濟同金融風險,必要時採取行動。

聲名所述、監管嘅層面亦由金融機構、擴展至國家。

提到「避稅天堂」不可容忍,相關國家將會被制裁。引證銀行保密資料時代完結,會議亦唔使得番一張空櫈。

當然內容最具體,係各國同意一萬億美元,其中五千億美元是準備向IMF注資。

而中國要求、擴大IMF嘅「特別提款權」機制,亦納入文本之內,各國同意注資二千五百億美元,當中中國會出四百億美元。

二十國誓言,會避免貨幣爭相貶值嚟提升競爭力。

不過基金組織就撥冷水,指銀行嘅毒資產一日唔徹底清除、經濟都唔復甦。批評、美國同歐盟、一個只顧拉攏資金、一個強調嚴格監管,唔係一條心、亦無針對問題核心。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」