Fear the fear

以為啱啱復甦,一場豬流感又將全球經濟呢個「病人」打番底。

豬流感對金融市場造成幾大影響? 華爾街日報話,對經濟最大打擊並唔係流感本身,而係喺市場快速傳染嘅「恐懼」。

金融時報就相信,流感雖然未必引發大量死亡個案,但病情廣泛傳播就會觸發投資者緊張嘅神經,估計影響力甚至超越沙士,令過去兩個月的股市反彈提早完結。

羅家聰看來對今天的疫情仍是相當樂觀,佢認為美國相當驚死,除非真係有人因為在社區感染而死人, 美股先會跌, 到時就會拖累其他地方股市都會跌, 不過如單係墨西哥爆發, 相信對全球經濟影響唔大。

豬流感爆發將會影響邊啲行業呢?

旅遊、航空、酒店以至食品行業,固然係首當其衝,穆迪話,流感爆發會令下半年貿易量進一步惡化,更大憂慮係資金會撤出新興市場。

墨西哥披索試過單日急跌百分之五,危機是迫在眉睫!

至於傳統智慧話醫藥股會最受惠,是否當真呢?

華爾街日報指,零五年以嚟,各國政府已經儲定大量備用藥品,世衛亦估計,未來四個月藥品都唔會出現短缺。

看來炒藥股的、好自己「睇路」!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」